Novembre 11, 2019

ajuntamentdaltvila

Ultimes notícies

Torrent de sa LlavaneraL’Ajuntament d’Eivissa i l’empresa que realitza les obres del torrent de sa Llavanera acorden realitzar l’obra en dos fases.

L’Ajuntament d’Eivissa i l’empresa constructora del torrent de sa Llavanera, de manera coordinada, han acordat realitzar les obres en dos fases, donat que durant l’inici de les feines preliminars s’han detectat varies parts de canonades realitzades amb formigó de fibrociment i línies elèctriques soterrades, fet que suposaria allargar un mes més l’activitat a la zona.

A la vista que aquesta prolongació de les feines podria suposar importants perjudicis per als negocis de la zona durant la temporada turística, i després de consultar amb alguns d'ells i tenir en compte la seva opinió, finalment s'ha acordat realitzar una part de les obres fins al mes de maig i una segona part  a partir del mes d’octubre.

Per tal de poder realitzar les feines de retirada de les canonades de fibrociment amb total seguretat i evitar causar molèsties afegides al barri, els serveis tècnics de l’Ajuntament d’Eivissa i l’empresa adjudicatària de les obres, de manera coordinada, han valorat realitzar una primera intervenció a la zona, que finalitzarà a mitjans del mes de maig, i tornar a reprendre les obres al mes d’octubre.

En aquests moments i fins a mitjans del mes de maig, es durà a terme la feina prèvia de retirada de les canonades de fibrociment que, com sabeu, necessiten d’un tractament diferenciat, i també es mouran les línies elèctriques.
 
Així, durant els mesos de temporada d’estiu, l’obra es pararà i la zona quedarà assegurada i oberta al trànsit, tal i com estava actualment, incrementant la senyalització i mantenint la zona sense transit de vehicles pesats. Una vegada es reprenguin les obres, al mes d’octubre, serà quan es durà a terme l’enderrocament del pont i construcció del nou. 

L’obra la du a terme la UTE COPCISA i Construcciones Olives i té un pressupost de 451.256,25 euros. Les obres consisteixen en l’enderrocament del pont actual, molt malmès pel pas del temps i per la salinitat de la zona- hi ha que tenir en compta que el pont té més de 50 anys- i la construcció d’un pont nou, que serà com l’anterior.