Octubre 06, 2024

ajuntamentdaltvila

L'Ajuntament signa un conveni amb l'associació AMAE a la qual cedeix l'ús de la segona plata de l'edifico de Sa Drassaneta

Eivissa, 5 de febrer de 2015.- L'alcaldessa d'Eivissa, Virginia Marí, i Carlos Higinio Icardi, president de l'Associació Multiarte d'Eivissa, AMAE, han signat aquest dijous en Can Botino un conveni mitjançant el qual el Consistori cedeix a aquesta associació l'ús del local situat en la segona planta de l'edifici de Sa Drassaneta al barri de sa Penya, per a la realització d'activitats artístiques, formatives i culturals.

La durada d'aquest conveni és de dos anys, començant des del dia de la signatura del mateix, i es pot prorrogar de mutu acord.

Imvisa ven dues de les 14 VPO de Can Cantó i inicia els tràmits per llogar les 8 VPO del carrer Santa Creu

Eivissa, 4 de febrer de 2015.- L'empresa municipal Iniciatives Municipals de Vila S.A. (Imivisa) ha venut dues de les 14 habitatges protegides (VPO) de la promoció situada en Can Cantó. Personal de l'empresa pública depenent de l'Ajuntament d'Eivissa realitza visites cada dia per tractar de vendre aquests immobles.

Així mateix, Imvisa ha notificat ja als vuit primers integrants de la llista baremada facilitada pel Ibavi la possibilitat d'accedir al lloguer d'una de les vuit VPO que l'empresa pública arrenda al carrer Santa Creu. Una vegada rebuda la notificació, els interessats tenen deu dies hàbils per presentar la documentació. En cas de renúncia, es notificarà als següents vuit integrants de la llista.

L'Ajuntament d'Eivissa instal·la una rotonda al carrer des Raspallar per millorar el tràfic i la seguretat

Eivissa, 3 de febrer de 2015.- La brigada d'obres de l'Ajuntament d'Eivissa ha instal·lat una rotonda en la confluència del carrer des Raspallar i el Camí Vell de Sant Mateu. Es tracta d'un punt en el qual amb freqüència es registraven accidents i retencions de tràfic, per la qual cosa el Consistori ha adoptat aquesta mesura amb l'objectiu de millorar la fluïdesa de la circulació i la seguretat en aquesta via.

Les obres s'estan duent a terme entre ahir i avui, jornada en la qual acabaran d'instal·lar-se els panells direccionals. Els treballs els ha dut a terme la mateixa Corporació municipal i tenen un cost aproximat de 1.500 euros.

Eivissa es promociona aquesta setmana a Alemanya i Bèlgica

Eivissa, 3 de febrer de 2015.- Les Ciutats Patrimoni de la Humanitat continuen amb l'engegada de les accions de promoció internacional previstes en el Pla Operatiu 2015, aprovat per l'Assemblea d'Alcaldes el passat 6 de desembre en Sant Cristóbal de la Llacuna.
D'aquesta forma, el Grup participarà en dues de les fires més importants de Centroeuropa, com són la Reisen d'Hamburg i el Saló de les vacances de Brussel·les, en les quals estarà present promocionant i donant a conèixer l'oferta turística de les 15 ciutats que formen la xarxa, entre elles Eivissa.

La Fira Reisen d'Hamburg és la fira de la indústria turística més important del nord d'Alemanya i se celebrarà del 4 al 8 de febrer en l'Hamburg Messe und Congress de la ciutat alemanya.
En aquesta fira, en la qual es donaran cita més de 900 expositors de tot el món, el Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d'Espanya estarà present amb un taulell propi dins del pavelló de Turespaña, atès per una tècnica de la xarxa, a l'àrea de Vacances. En la fira, que rebrà uns 80.000 visitants, se celebren també nombres espectacles, conferències sobre viatges, presentacions de productes i esdeveniments informatius sobre noves destinacions de viatge. Amb més de 80 milions d'habitants i una elevada renda per càpita Alemanya és un dels mercats emissors de turistes més importants del món.

El Salon de les vacances de Brussel·les que es desenvoluparà del 5 al 9 de febrer en el Palau d'Exposicions de Heysel, en el recinte Bruxelles Expo, és la fira de turisme més important de Bèlgica. Dirigida especialment al consumidor final, es converteix en l'aparador ideal per promocionar els 65 països que es donen cita en el recinte firal, una oferta que podran conèixer de primera mà els prop de 350.000 visitants que l'organització espera.

Les Ciutats Patrimoni disposaran en aquest esdeveniment d'un espai propi en pavelló de Turespaña, des del qual un tècnic de l'organització atendrà als potencials clients del mercat belga, un emissor d'especial atractiu per a les destinacions patrimonials, per el seu poder desestacionalitzador i la seva fidelitat, i amb interessos concrets en productes de naturalesa, cultura, enogastronomia o aprenentatge de l'espanyol.

El viatger belga es decanta per vacances ‘fly&drive’ –avió i cotxe-, hotels, caravana i càmping principalment, ja que són grans aficionats a conèixer la destinació pel seu compte.
També es caracteritza per realitzar una major despesa diària i una superior durada de la seva estada respecte a visitants d'altres països. Cal tenir en compte que Bèlgica té una renda per càpita alta en comparació de la mitjana de la UE, amb nivells molt similars a països com Suècia, Finlàndia o Alemanya, motius pels quals el mercat belga sens dubte és dels més interessants d'Europa.

Eivissa promou un conveni de col·laboració entre Baleària i el Grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat d'Espanya

Eivissa, 30 de gener, 2015.- L'alcaldessa d'Eivissa, Virginia Marí, i la regidora de Turisme, Lina Sansano, s'han reunit amb el director de Baleària a Balears, Joan Serra, per concretar accions de col·laboració entre l'empresa naviliera i el Grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat amb la finalitat de treballar en accions conjuntes de promoció. D'aquesta voluntat de col·laboració sorgeix el compromís d'elaborar un conveni que es presentarà en la propera Assemblea d'Alcaldes del Grup que es desenvoluparà el pròxim mes de març a Alcalá d'Henares. Entre les accions conjuntes de col·laboració es barregen realitzar exposicions sobre les ciutats patrimoni espanyoles a bord dels bucs de la companyia o que els usuaris de Baleària obtinguin algun tipus de descompte en els museus de les ciutats patrimoni. Tal com ha explicat Sansano “la idea és que per al visitant, l'aventura del viatge comenci des que surt de casa, no només quan arribi a la destinació, sinó que quan pugi a bord del buc senti que la seva experiència de viatge, ja ha començat”.

També dins de les accions conjuntes del Grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat, en FITUR s'han signat diversos convenis, a destacar per a Eivissa el conveni amb Iberia, amb una vigència de dos anys, que permetrà l'organització conjunta de campanyes i promocions internacionals en mercats d'origen, complementant l'oferta de les 15 destinacions patrimonials amb les rutes que la companyia aèria ofereix per volar a Espanya. Altres aspectes de l'acord són les tarifes especials de les quals es beneficiarà el Grup en els nombrosos viatges tècnics necessaris per desenvolupar el seu Pla Operatiu de Turisme anual, o l'engegada d'accions publicitàries conjuntes amb?intercanvi de suports, que ajudaran a optimitzar recursos i a obtenir millors resultats en la promoció internacional de les 15 ciutats.

També a destacar el conveni amb Turespaña, representada per la secretària d'Estat de Turisme i presidenta de l'entitat, Isabel Borrego, s'ha renovat l'acord en vigor des de 2001 que comporta la realització conjunta i coordinada d'accions de màrqueting entorn de la marca “Ciutats Patrimoni de la Humanitat d'Espanya” als mercats internacionals, millorant l'eficàcia i rendibilitat de les promocions que cadascuna de les entitats realitza. El conveni permetrà al Grup participar al llarg de l'any 2015 en les accions que Turespaña desenvolupa a tot el món i que es concretaran en la presència en importants fires com la Reisen d'Hamburg, la ITB de Berlín, la JATA Ade Tòquio o el saló de Vacances de Brussel·les. Destaquen també les presentacions de producte en mercats madurs centreeuropeus i en mercats emergents, com les properes previstes a Hamburg, Viena, Milà, els Països Escandinaus, i les que es realitzaran en el segon semestre a Brasil, Mèxic, Colòmbia i l'Índia. Es preveuen accions de visibilitat destinades a públic final en ciutats europees com Frankfurt, Milà o París, la participació en seminaris i campanyes de promoció en mercats d'origen, i a l'àrea de comunicació, campanyes digitals, la presència d'informació del Grup al portal web de Turespaña, i l'organització conjunta de viatges de familiarització per a periodistes i turoperadores estrangers, una eficaç fórmula perquè coneguin de primera mà les 15 ciutats com a destinació cultural.

La jornada d'avui, divendres 30 de gener en Fitur, continua per a l'Ajuntament d'Eivissa amb una nova ronda de reunions amb diferents empreses que presenten els seus productes i propostes per vendre els valors turístics del municipi. La regidora de Turisme, Lina Sansano, s'ha mostrat especialment interessada amb les propostes relatives a la promoció a través de blogs i xarxes socials, ja que un alt percentatge de persones que ve a Eivissa s'informen a través de blog i xarxes socials.

Notícies Ecrea
Nombre d`articles:
16