Potencia les vendes del teu negoci aprenent les principals tècniques d’aparadorisme comercial amb el nostre curs gratuït de 5 h

Tots els elements que es troben a l’exterior d’una botiga serveixen per captar l’atenció dels clients potencials. Per això, és fonamental transmetre autenticitat i exhibir articles de manera estètica per promoure les vendes. Independentment de la capacitat artística de cada persona, les principals tècniques d’aparadorisme comercial es poden aprendre per millorar la comunicació entre el negoci i els clients potencials. T’agradaria saber quines són les principals competències que aprendràs en el nostre curs d’aparadorisme comercial? T’ho explicam a continuació.

Exhibir articles estèticament per atreure clients, aconseguir que s’aturin a observar el que s’exhibeix i així promoure les vendes és el vehicle fonamental de comunicació entre el comerç i els seus clients potencials. L’aparador és un punt clau per reflectir les característiques de l’establiment i serveix perquè el client es faci una idea de la qualitat dels productes que es troben a l’interior.

Aparadorisme comercial: la importància de l’autenticitat

Com a comerciant, només disposes d’uns pocs segons per convèncer el teu client potencial perquè entri a la teva botiga. Per a això, l’aparador ha de seguir un ordre i no exposar massa productes. 

Un aparador ben analitzat és el que realment ven el producte: ha de ser un reflex fidel de la imatge de l’establiment i s’ha d’ajustar a les característiques dels clients que pretén atraure.

Objectius d’un bon aparador comercial

Els estímuls que ha de provocar un aparador van acompanyats d’una sèrie de formes, colors, sons, llums, olors… per transmetre una imatge global. A grans trets, podem dir que els principals objectius d’un bon aparador comercial són els següents:

  • Cridar l’atenció.
  • Produir sensacions.
  • Generar una bona imatge de marca.
  • Destacar davant la competència.
  • Aconseguir que els teus clients et recordin. 

Pensa que el teu client potencial passa diàriament per centenars d’aparadors. Per aquesta raó, per captar la seva atenció has de mostrar els teus productes d’una manera diferent. Ser únic és la teva millor oportunitat per entrar en la ment del consumidor. D’aquesta manera, el teu client potencial es generarà una imatge mental del teu establiment i, quan vulgui comprar un producte que es relacioni amb els teus, anirà a la teva botiga. Si vols saber-ne més, registra’t gratuïtament al nostre campus virtual i fes el curs d’aparadorisme comercial.