El Grup Ciutats Patrimoni aprova una campanya promocional dirigida al mercat nacional que arrenca aquest juny
- Detalls
- Publicat el Divendres, 05 Juny 2020 08:58
Dijous 4 de juny de 2020.- La Comissió de Turisme del Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d'Espanya, reunida aquest matí de forma telemàtica, ha aprovat la posada en marxa d'una campanya publicitària adreçada al mercat nacional que es va a desenvolupar de juny a desembre de 2020.
Segons ha explicat el president del Grup i alcalde d'Eivissa, Rafael Ruiz, "destinarem una inversió de 243.000 euros a la promoció de les nostres ciutats en els diferents territoris del país, ja que som un Grup de 15 ciutats els cascos històrics de les quals són Patrimoni Mundial per la Unesco, però de vegades els espanyols desconeixen els nostres tresors. En aquesta fase de nova normalitat, en què viatjarem de forma diferent, volem que els nostres visitants coneguin tots els recursos monumentals i naturals que ofereixen les nostres ciutats, que a més que a més són destinacions turístiques properes i segures".

Amb motiu de la finalització dels deu dies de dol oficial convocats en memòria de les víctimes de la COVID-19, des del Govern central i la FEMP han convocat un minut de silenci que ha tingut lloc a les 12.00 hores a les portes de les dependències municipals de l’Ajuntament d’Eivissa.
El projecte està cofinançat per la Unió Europea a través dels Fons FEDER.
Una trentena d’empreses amb base tecnològica i creativa s’han apuntat a aquest espai de treball.
El centre comercial en línia deivissacasa.com impulsat per l’Ajuntament d’Eivissa en col·laboració amb la PIMEEF i cofinançat amb el Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) entra en funcionament el pròxim divendres 12 de juny.
El Museu d’Art Contemporani d’Eivissa, Museu Puget i Casa Broner obren les seues portes als visitants a partir de dijous dia 11 de juny, una vegada s’han adaptat les instal·lacions a les condicions sanitàries.