Mai 03, 2025

ajuntamentdaltvila

El regidor de Medi Ambient de l’Ajuntament d’Eivissa, Jordi Salewski, participa en un acte de la COP25

Participació Jordi Salewski a la COP25Salewski ha explicat la importància de les praderies de posidònia i el projecte per protegir-la a la badia de Talamanca.

Aquest matí, el regidor de Medi Ambient de l’Ajuntament d’Eivissa, Jordi Salewski, ha participat en un acte de la Cimera del Clima (COP 25) que s’està celebrant al recinte d’IFEMA a Madrid. En aquesta xerrada, organitzada per la Federació Espanyola de Municipis i Províncies, la intervenció de Salewski ha tractat sobre el valor de la posidònia oceànica en la lluita contra el canvi climàtic.

A la seua intervenció, Salewski ha explicat que les praderes de posidònia funcionen com “un bosc que atrapa el carboni de l’atmosfera i ajuda a mitigar els impactes del canvi climàtic”, i ha exposat la importància de lluitar contra els processos de degradació que està patint aquesta planta marina.

Llegeix més...

El regidor de Mobilitat visita la caravana de l’Educació Viària que organitza Mapfre

Caravana Educació Vial

El regidor de Mobilitat visita la caravana de l’Educació Viària que organitza Mapfre i per la que passaran 1.200 escolars del municipi.

El regidor de Mobilitat de l’Ajuntament d’Eivissa, Juan José Hinojo, ha visitat aquest migdia la Caravana de l’Educació Viària que des de fa uns dies ha fet parada a la Plaça d’Antoni Albert i Nieto per ensenyar les normes bàsiques de seguretat viària a més d’un milenar d’escolars, segons estimacions de la Fundació Mapfre, promotora d’aquesta iniciativa.

Llegeix més...

El regidor de Transport Públic de l’Ajuntament d’Eivissa informa al sector de l’actualització dels preus de les llicències estacionals de taxi

Durant la reunió d’aquest dimecres amb el president l’Associació d’Autònoms del sector del Taxi de la capital, Mariano Torres, el regidor de Transport Públic de la capital eivissenca, Rubén Sousa, també s’ha compromès a continuar amb la pressió contra els conductors il·legals amb actuacions conjuntes amb el Consell d’Eivissa

Llegeix més...

El remodelat aparcament gratuït davant de Correus ja es troba operatiu

Parking davant de correusL'Ajuntament d'Eivissa ha obert al públic l'aparcament del solar situat al final d'avinguda d'Isidor Macabich, davant de les oficines de Correus, que ha estat completament condicionat i que continuarà sent gratuït. Es tracta d'un terreny que ja era utilitzat com a aparcament, però que no estava condicionat per a tal ús. Aquesta actuació s'emmarca dins del pla de millora dels espais públics de la ciutat i de millora de la imatge de la ciutat.

Des de l'equip de Govern s'havia considerat que aquest espai oferia molt bon servei, especialment a les persones que gestionen qualsevol tipus de document a l'oficina de Correus, i que permetria als usuaris d'aquest servei estacionar en millors condicions.

Llegeix més...

El Servei d'Atenció al Turista Estranger va atendre l'any 2019 a 1218 persones

Avaluació SATEAquest matí s'han presentat les dades del Servei d'Atenció al Turista Estranger (SATE) durant l'any 2019. Així, durant els dies que aquest servei va estar en funcionament -del 12 de juny fins al 12 de novembre de 2019- el SATE va atendre un total de 1218 turistes estrangers, dels quals van presentar denuncia 854.

Recordam que el SATE és una iniciativa conjunta entre l'Ajuntament d'Eivissa i el Ministeri de l'Interior, i que té com a objectiu atendre a turistes estrangers víctimes de delicte en el seu propi idioma, assessorant-los de les gestions pertinents -per exemple, en el cas de robatori, sobre com cancel·lar targetes, facilitar contactes amb ambaixades, comunicació i localització de familiars-, així com assistir al turista en la tramitació de la denúncia del delicte, informant-lo dels seus drets i entregant-li la citació per la celebració dels judicis ràpids.

Llegeix més...

El Servei d’Acollida Municipal de l’Ajuntament d’Eivissa amplia la seva xarxa de pisos amb tres noves places

Pis acollidaEl Servei d’Acollida Municipal de l’Ajuntament d’Eivissa amplia la seva xarxa de pisos amb tres noves places, sumant així deu places que complementen el centre d’acollida.

El Servei d’Acollida Municipal (SAM) de l’Ajuntament d’Eivissa incorpora un quart pis a la seva xarxa de recursos, amb el que s’amplia la seva capacitat d’acollida en pisos fins a les deu places en quatre habitatges. Aquest nou recurs permet que hi convisquin fins a tres persones adultes, sempre amb la supervisió del SAM i el treballador social de referència.

Llegeix més...

El Servei d’Atenció al Turista Estranger de la Policia Nacional atén més de 4.000 visitants i facilita la interposició de 839 denúncies

SATE style=

El Servei d’Atenció al Turista Estranger de la Policia Nacional atén més de 4.000 visitants i facilita la interposició de 839 denúncies, la majoria d’elles per delictes relacionats amb furts i robatoris.

El Servei d’Atenció al Turista Estranger (SATE) posat en marxa a la comissaria de la Policia Nacional a Eivissa amb el finançament de l’Ajuntament d’Eivissa ha atès en total més de 4.000 visitants al llarg de 2018, en el període entre el 15 de maig i el 30 de setembre en que ha estat operatiu, i ha mediat durant l’última temporada turística en la interposició d’un total de 839 denúncies, principalment en delictes relacionats amb la propietat, sobre tot furts i robatoris, front a les 815 de l’any passat. La regidora de Comerç d’Eivissa, Glòria Corral, ha destacat aquest matí, en la presentació del balanç del servei a la comissaria d’Eivissa, la valoració, superior al 70% per cent, que fan els usuaris d’aquest servei, al que es destinaren aquest any gairebé 18.000 euros.

Llegeix més...

El servei de consultes ambientals 'on-line' de Vila ha gestionat 563 incidències fins al setembre

Linea verdaEivissa, 19 de setembre de 2014.- El servei Línia Verda, una aplicació on-line per a solucionar incidències i resoldre consultes sobre qüestions mediambientals que l'Ajuntament d'Eivissa va posar a l'abast dels ciutadans al març de 2013, ha gestionat fins setembre un total de 563 incidències, de les quals s'han resolt un 64%, mentre que la resta es troben en procés de resolució.

El tipus d'incidències més comunicades van tenir a veure, en primer lloc, amb les voreres i les calçades, seguit de parcs i jardins, la neteja viària i d'embornals, i el mobiliari urbà.

Llegeix més...

El servei de neteja de l'Ajuntament d'Eivissa reorganitza els efectius per a incrementar la neteja i desinfecció dels punts més sensibles de la ciutat

Servei de netejaEl servei de neteja i recollida de residus que du a terme l'empresa Valoriza a la ciutat d'Eivissa, donada la situació sanitària, ha reorganitzat el servei per tal d'incrementar la neteja a tots els barris, i intensificant-se aquesta en punts més sensibles.

Des de l'Ajuntament d'Eivissa i l'empresa concessionària, s'està en contacte permanent amb les recomanacions del Ministerio de Sanidad i les de la Direcció General de Salut Pública i Participació de la Conselleria de Salut del Govern de les Illes Balears que són els que fan les recomanacions i van actualitzant les mesures a prendre.

Llegeix més...

Últimes notícies
Nombre d`articles:
4505
Notícies Ecrea
Nombre d`articles:
16
Videonotícies
Nombre d`articles:
109
Notícies GCPHE
Nombre d`articles:
175