Informació sobre el requeriment per part de la Delegació del Govern respecte a l'oferta d’ocupació pública
En relació amb el requeriment d’anul·lació de l’oferta d’ocupació pública de l’any 2016 de l’Ajuntament d’Eivissa per part de la Delegació del Govern de les Illes Balears, us facilitam informació al respecte:
El passat desembre, la Junta de Govern Local de l’Ajuntament d’Eivissa va acordar l’aprovació de l’oferta d’ocupació pública per a l’any 2016, que inclou 6 places d’auxiliar administratiu, 1 plaça de lletrat/da, 1 plaça de monitor/a sociocultural, 7 places de policia local, 1 plaça de zelador turístic i comercial i 1 plaça d’operari/ària de neteja.

El recorregut de la rua canvia respecte a l’any passat per la peatonalització de Vara de Rey.
Els serveis de neteja de l’Ajuntament d’Eivissa i la Policia Local ha desmantellat un assentament i netejat tota la zona, molt propera a la rotonda de Joan XXIII, junt al lineal de la E-10, on s’han retirat 4.000 quilos de residus i restes de poda.
L’alcalde d’Eivissa, Rafa Ruiz i el director arquitecte del projecte de peatonització de Vara de Rey i la plaça del Parc, Iñaki Alday, han visitat les obres de la plaça del Parc que quedaran enllestides a finals del mes de febrer. D’aquesta manera es compleixen els terminis anunciats per l’Ajuntament tot i els inconvenients que es pateixen en una obra de grans dimensions.
La Policia Local d’Eivissa ha realitzat diversos controls d’alcoholèmia des del passat dia 6 de febrer i especialment durant el cap de setmana passat al municipi donant com a resultat la verificació de més d’una quinzena de vehicles dels quals 5 conductors varen donar positiu en els controls.
La Taula de Convivència del municipi de la ciutat d’Eivissa s’ha reunit per primera vegada per establir un espai de diàleg entre l’Ajuntament i les entitats que treballen en el sector. La reunió ha servit com a base poder realitzar un pla de feina amb reunions regulars de la Taula de Convivència.








