El Grup de Ciutats Patrimoni realitzarà una campanya de promoció turística a la primavera
El president del Grup i alcalde de Mèrida, Antonio Rodríguez Osuna, anuncia l'elaboració d'una guia gastroturística de les 15 Ciutats i la presentació del Pla Estratègic post Covid per a final de mes.
Mèrida, dilluns 1 de febrer de 2021 - El Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat ha començat a treballar en una potent campanya de publicitat que es posarà en marxa en el moment en què ho permeti la pandèmia, segons ha explicat el president del Grup de Ciutats patrimoni de la Humanitat d'Espanya i alcalde de Mèrida, Antonio Rodríguez Osuna, després de la reunió de la Comissió de Turisme celebrada avui de forma telemàtica: "desenvoluparem campanyes de promoció turística a partir dels mesos de maig i juny i dedicarem tots els nostres esforços a intentar que, una vegada que passi el pitjor de la pandèmia, estiguem preparats amb iniciatives i amb capacitat d'oferir el millor de les nostres ciutats al turisme nacional i internacional".