Entra en vigor la nova ordenança de Residus i Neteja Viària de l’Ajuntament d’Eivissa
Entra en vigor la nova ordenança de Residus i Neteja Viària de l’Ajuntament d’Eivissa
Entra en vigor la nova ordenança de Residus i Neteja Viària de l’Ajuntament d’Eivissa
El 18 de juny entrarà en funcionament de forma definitiva el nou sistema de control d’accés a la Marina i Dalt Vila. L’Ajuntament d’Eivissa realitzarà una campanya informativa a les vesines i vesins dels barris implicats.
El nou sistema de control d’accés a les Àrees de Circulació Restringides (ACIRE) dels barris de la Marina i Dalt Vila estarà actiu, de forma definitiva, el pròxim dia 18 de juny després de dues setmanes de proves per garantir-hi el funcionament. Es tracta d’un sistema amb lectors de matrícula a l’entrada i sortida de les zones restringides.
Encara es poden adquirir les entrades del proper espectacle teatral que tendrà lloc a Can Ventosa. Les entrades es poden comprar a través de la nova plataforma online a www.eivissa.es, i a la taquilla de Can Ventosa.
"Tristana" tindrà lloc a l’espai Cultural de can Ventosa el dissabte dia 3 de març a les 21 hores. Autor: Benito Pérez Galdós Direcció: Alberto Castrillo-Ferrer · Intèrprets: Olivia Molina, Diana Palazón, José Luis Ferrer i Alejandro Arestegui.
Tristana, l'heroïna de Benito Pérez Galdós, somia amb estudiar, treballar i ser lliure en un món dominat per l'home. S'uneix així a l'explosió de protagonistes femenines que a la fi del segle XIX clamen per la independència de la dona.
Us informam que les invitacions per assistir a la recepció de la UD Eivissa aquesta tarda ja estan esgotades. L'acte es podrà seguir en directe a través de Facebook i Youtube de l'Ajuntament d’Eivissa a partir de les 18 hores.
L’Ajuntament d’Eivissa oferirà dilluns 24 de maig, a les 18 hores una recepció a la Unión Deportiva Ibiza amb motiu del seu ascens a segona divisió de futbol. L’acte tindrà lloc al parc Reina Sofia i està prevista l’assistència de tot l’equip que avui ha aconseguit la passa històrica de pujar un equip eivissenc a la segona categoria del futbol nacional, guanyant a la UCAM Múrcia en el playoff d’ascens que s’ha disputat a Badajoz. També ha confirmat ja la seva assistència a aquest acte la presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol.
Dimarts dia 2 de febrer entren en funcionament els 20 contenidors soterrats de residus sòlids urbans als tres punts de l'Avinguda de los Andenes, al Port d'Eivissa. La recollida dels residus es farà durant la nit.
Els 20 contenidors soterrats és un dels projectes inclòs dins les subvencions atorgades pel Consell en matèria de Cooperació Municipal per a la realització i el manteniment d'obres i ha estat executat per l'empresa Cespa amb un pressupost de 121.316´05 euros.
El primer punt de contenidors soterrats es troba a l'alçada del nº 16 de l'avinguda de los Andenes i consta de 6 unitats amb una capacitat de 1.300 litres. Son 3 contenidors de rebuig, 1 de vidre, 1 d'envasos i un de paper/cartró.
El segon punt es troba a l'Avinguda de los Andenes, davant de la plaça Antoni Riquer. Son sis unitats en total, 3 de rebuig, 1 contenidor de vidre, 1 de paper i 1 d'envasos.
El darrer punt d'instal·lació dels contenidors es troba a la façana final de l'avinguda amb 8 contenidors en total, 4 de rebuig, 2 de vidre, 2 d'envasos i 2 de paper.
L'Ajuntament d'Eivissa ha incrementat, des d'aquesta nit en què s'han posat en marxa les mesures excepcionals i temporals de restricció de la mobilitat al barri de l'Eixample, diferents mesures de neteja i desinfecció.
A la nit es duen a terme feines de baldeig a la zona i, a primera hora del matí, s'inicien les tasques de desinfecció als punts amb més pas de gent com poden ser entrades de supermercats, caixers, parades de transport públic i a mès de neteja i desinfecció de papereres i contenidors.
L'alcalde en funcions, Juan Daura, informa que l'acte institucional de lliurament de les Medalles d'Or de la Ciutat, previst com cada any per al proper 5 d'agost, es posposa fins després de la celebració del Ple de constitució de la nova Corporació.
Un cop constituït l'equip de Govern, serà la nova alcaldessa la que fixi la data de l'acte.
En a l'acte van ser presents el Sr. Comissari i per part de l'Ajuntament el Sr. Alcalde i la Sra. Regidora de Turisme i el treballador del SATE
El dia 05 de Juny a les 13.00 hores ha estat el triat per totes dues institucions, Ajuntament d'Eivissa i Policia Nacional, per a la presentació del Servei d'Atenció al Turista Estranger, un altre any més.
En la presentació, que es va dur a terme en la seu de la Institució Policial, es van abordar diversos aspectes d'aquest servei iniciat l'1 de Juliol i que s'estendrà ininterrompudament fins al 15 d'Octubre d'enguany, en horari de 10:00h a 16:00h, de Dilluns a Dissabte.
A més, serà desenvolupat per un treballador amb àmplia experiència en l'acompliment d'aquestes funcions, i que proporcionarà atenció en diversos idiomes: anglès, alemany, italià i català.
Per part seva, el Comissari Sr. Manuel Hernández va repassar les dades del servei prestat en anys anteriors destacant que el SATE “s'ha consolidat com un instrument d'atenció personalitzada que els turistes valoren de manera molt satisfactòria”,i va assenyalar també que la percepció dels usuaris i les usuàries respecte al servei, i que es recapta minuciosament a través d'enquestes de satisfacció anònimes, és molt positiva.
L'Alcalde, Sr. Rafael Triguero, va ressaltar que quan un turista està travessant una mala experiència que li porta fins a la comissaria, gràcies al servei, “tenen la certesa que s'està fent tot el possible per a atendre'ls adequadament”.
De la mateixa manera la Regidora, Sra. Laura Planells, va agrair l'exemple de col·laboració institucional que aquest tipus d'iniciatives suposa.
Eric Mairena, el treballador del SATE va destacar que “l'experiència acumulada durant els anys anteriors és la clau per a prestar un servei de qualitat, enguany també”
Finalment es va destacar l'essencialitat del SATE, que funciona no sols com a servei d'acompanyament a l'hora de tramitar una denúncia, si no que també fa funcions d'assessorament i informació davant situacions que no estan directament relacionades amb un delicte, com són totes aquelles que tenen a veure amb gestions administratives, per exemple certificats o targetes de residència. És un servei altament valorat pels ciutadans que l'han utilitzat des que es va posar en marxa en 2015.
{fastsocialshare}
L'Ajuntament d'Eivissa reinicia els procediments de contractació d'obra pública que ajudarà a reactivar el sector econòmic de la ciutat.
L'Ajuntament d'Eivissa ha reiniciat els procediments de contractació de diferents obres públiques que havien quedat suspesos amb la declaració de l'Estat d'Alarma.
El Reial decret Llei 17/2020 que ha entrat en vigor a les 00 hores del dia 7 de maig, ha permès l'aixecament de la suspensió dels terminis dels procediments de contractació promoguts pel sector públic, fet pel qual es reprenen les tramitacions que havien quedat aturades pel decret de l'Estat d'Alarma del passat mes de març.