Juliol 25, 2025

ajuntamentdaltvila

L'Ajuntament d'Eivissa rep 3.197 incidències des de la implantació de la APP Línia Verda

Línia VerdaL'Ajuntament d'Eivissa rep 3.197 incidències des de la implantació de la APP Línia Verda, de les quals el 89% han estat tramitades. La implantació d'aquest servei ha permès que l'Ajuntament d'Eivissa disposi d'un canal de comunicació directe i poder, de forma àgil, donar resposta a les necessitats del municipi.

La implantació de la APP Línia Verda, de descàrrega gratuïta, es va fer ara fa dos anys a l'Ajuntament d'Eivissa. Amb aquesta eina, els veïns del municipi disposen d'un servei de resolució de consultes mediambientals i un canal de comunicació d'incidències detectades en l'equipament urbà i l'Ajuntament rep, de manera immediata, la informació de qualsevol desperfecte que hi ha al municipi amb una informació de primera mà, a través dels ciutadans i ciutadanes.

El tipus d'incidències que més s'han comunicat són aquelles que fan referència a les àrees de “Voreres i Calçades” seguit de “Neteja Viària”, “Jardins” i “Tapes i Arquetes”.
Fins avui s'han rebut 3.197 incidències de les quals el 89% han estat tramitades. Un 48% ja han estat solucionades i un 41% es troba en procés.

A través del servei Línia Verda, els veïns del municipi poden plantejar qualsevol consulta mediambiental i en un termini màxim de 24 hores tenen resposta per part dels tècnics.
Els usuaris poden fer preguntes tipus com “on he de tirar l'oli domèstic?”, “com puc estalviar energia en el consum de llum?”, “on dipositar els residus de poda?”
 
A més, el servei Línia Verda també està disponible a través de la pàgina web www.lineaverdeeivissa.com.
En aquest domini, l'usuari troba àmplia informació sobre guia de bones pràctiques, consells ambientals i recursos d'educació ambiental.

El servei Línia Verda s'ha alçat amb el “Premi Conama 2014 a la Sostenibilitat”. També la seva implantació ha suposat el “Premi de Qualitat 2013 en la categoria de Desenvolupament Urbà Saludable i Sostenible” atorgat per la Red Española de Ciudades Saludables (RECS).

Aquest premi reconeix aquelles iniciatives que col·laboren a millorar l'entorn físic i funcional del municipi promovent el desenvolupament econòmicament i afavorint la qualitat de vida personal, familiar, laboral i social dels ciutadans. A més, també disposa de el “Premi al Major Impacte Ciutadà” concedit per Ecovidrio.

Amb la implantació d'aquest tipus d'iniciatives, l'Ajuntament d'Eivissa promou la participació ciutadana per al manteniment del municipi a més de l'ús de bones pràctiques ambientals.

L'Ajuntament d'Eivissa rep el premi 'Illes Balears 2014 Societat de la Informació'

Socinfo, revistaEl regidor de Recursos Humans, Ignacio Rodrigo, va rebre ahir a Palma de Mallorca de mans de la consellera balear d'Administracions Públiques, Núria Riera, el premi 'Illes Balears 2014', que concedeix la Fundació SOCINFO.

El guardó atorgat al consistori reconeix el projecte d'implantació de gestió d'horaris en els centres de treball municipals que està posant en marxa la regidoria de Recursos Humans. Aquest sistema, desenvolupat mitjançant tecnologia Near Field Comunication (targetes de proximitat), permetrà a la corporació municipal implantar mesures de flexibilització de la jornada de treball amb l'objectiu de facilitar la conciliació de la vida laboral i familiar dels treballadors de l'Ajuntament.

L'Ajuntament d'Eivissa rep la donació de 50 màscares protectores elaborades per una empresa particular

Donació mascaretesL’Ajuntament d’Eivissa ha rebut aquest matí un total de 50 mascaretes donades per una empresa de la ciutat. La donació ha estat rebuda per la regidora de Policia Local, Rosa Rubio, la regidora de Benestar Social, Carmen Boned, cap de Policia accidental, Jose Maria Prats, i Oscar Elias Torres, en representació de l’empresa Neo Rotul Eivissa.

Aquesta empresa ha elaborat 50 màscares protectores davant el COVID-19 per a lliurar a l'Ajuntament d'Eivissa i serviran per a protegir als agents de Policia Local i al personal dels serveis essencials de l'Ajuntament.

Llegeix més...

L'Ajuntament d'Eivissa reparteix a escolars del Portal Nou economitzadors d’aigua per les aixetes i anuncia una nova edició del concurs ‘Salvem el planeta’

Amb motiu de les activitats per celebrar la Setmana de l’Aigua, els tinents de batle de la capital eivissenca Catiana Fuster i Jordi Grivé i el cap de servei de l’empresa concessionària del servei municipal, David Bernaus, també han presentat aquest dimarts el mural que l’artista eivissenca Aida Miró està portant a terme a una paret situada al número 32 del carrer Canàries

Llegeix més...

L'Ajuntament d'Eivissa reprèn les obres de rehabilitació i nova construcció d'infraestructures municipals

Reanudació obresL'Ajuntament d'Eivissa reprèn les obres de rehabilitació i nova construcció d'infraestructures municipals una vegada s'han reactivat les activitats dels sectors no essencials.

L'Ajuntament d'Eivissa ha reprès les obres de rehabilitació i construcció de les infraestructures que impulsa l'Ajuntament a diferents barris de la ciutat, una vegada s'han reactivat les activitats dels sectors no essencials.

Llegeix més...

L'Ajuntament d'Eivissa resol el contracte de concessió d'ús de l'explotació del quiosc bar del Passeig Joan Carles I per incompliments contractuals greus

Ple 26 de novembreEl ple de l'Ajuntament d'Eivissa ha aprovat, de forma inicial, la resolució del contracte de concessió demanial d'ús i explotació del quiosc bar situat en el Passeig Joan Carles I per incompliments contractuals greus.

Aquests incompliments han consistit en no complir les obligacions essencials del contracte quant a no explotar el bé immoble objecte de la concessió demanial, no mantenir el bé immoble en estat de conservació adequat pel seu ús i la falta de pagament de cànons trimestrals des de maig de 2019 fins a l'actualitat.
Una vegada aprovada aquesta resolució, el contractista disposa d'un màxim de deu dies naturals perquè pugui presentar les al·legacions que trobi oportunes.

Llegeix més...

L'Ajuntament d'Eivissa respon a les al·legacions registrades per la UTE que no ha resultat adjudicatària de la contracta de neteja

Ajuntament d'EivissaL’Ajuntament d’Eivissa ha deixat enviada la seva resposta a les al·legacions registrades per la UTE que es va presentar al concurs per al servei de neteja i que no va resultar adjudicatària d’aquesta contracta. Com ja sabeu, es tracta d’una UTE formada per les empreses FCC, Herbusa i Cespa, que ha recorregut davant el Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuales la decisió d’adjudicar el servei a l’empresa Valoriza.

La UTE ha basat les seves al·legacions en els criteris de puntuació de la Taula de Contractació, molt concretament en el criteri d’actualització de preus que va ser el que va fer que Valoriza obtingués una puntuació molt per damunt de la de la UTE. L’equip de govern municipal considera que la feina dels tècnics de l’Ajuntament d’Eivissa que han estat treballant durant mesos per resoldre aquest concurs va ser impecable i confia en una resolució favorable a l’ajuntament per part del tribunal.

Aquest és el darrer entrebanc jurídic que pot tenir la nova contracta i, fins ara, tots els recursos i reclamacions anteriors s’han resolt a favor de la institució municipal. Normalment, el Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuales actua amb molta diligència i rapidesa pel que des de l’Ajuntament d’Eivissa es confia en que la resolució pugui arribar durant els primers mesos de l’any i així la nova adjudicatària pugui començar d’immediat a implantar les millores que contempla el contracte i que la ciutat tant necessita. De fet, aquesta empresa està ja fent les tasques prèvies per poder desenvolupar la seva feina de seguida que el tribunal resolgui.

Últimes notícies
Nombre d`articles:
4562
Notícies Ecrea
Nombre d`articles:
17
Videonotícies
Nombre d`articles:
109
Notícies GCPHE
Nombre d`articles:
175