Mai 29, 2025

ajuntamentdaltvila

El Servei d'Atenció al Turista Estranger va atendre l'any 2019 a 1218 persones

Avaluació SATEAquest matí s'han presentat les dades del Servei d'Atenció al Turista Estranger (SATE) durant l'any 2019. Així, durant els dies que aquest servei va estar en funcionament -del 12 de juny fins al 12 de novembre de 2019- el SATE va atendre un total de 1218 turistes estrangers, dels quals van presentar denuncia 854.

Recordam que el SATE és una iniciativa conjunta entre l'Ajuntament d'Eivissa i el Ministeri de l'Interior, i que té com a objectiu atendre a turistes estrangers víctimes de delicte en el seu propi idioma, assessorant-los de les gestions pertinents -per exemple, en el cas de robatori, sobre com cancel·lar targetes, facilitar contactes amb ambaixades, comunicació i localització de familiars-, així com assistir al turista en la tramitació de la denúncia del delicte, informant-lo dels seus drets i entregant-li la citació per la celebració dels judicis ràpids.

Llegeix més...

El Servei d’Acollida Municipal de l’Ajuntament d’Eivissa amplia la seva xarxa de pisos amb tres noves places

Pis acollidaEl Servei d’Acollida Municipal de l’Ajuntament d’Eivissa amplia la seva xarxa de pisos amb tres noves places, sumant així deu places que complementen el centre d’acollida.

El Servei d’Acollida Municipal (SAM) de l’Ajuntament d’Eivissa incorpora un quart pis a la seva xarxa de recursos, amb el que s’amplia la seva capacitat d’acollida en pisos fins a les deu places en quatre habitatges. Aquest nou recurs permet que hi convisquin fins a tres persones adultes, sempre amb la supervisió del SAM i el treballador social de referència.

Llegeix més...

El Servei d’Atenció al Turista Estranger de la Policia Nacional atén més de 4.000 visitants i facilita la interposició de 839 denúncies

SATE style=

El Servei d’Atenció al Turista Estranger de la Policia Nacional atén més de 4.000 visitants i facilita la interposició de 839 denúncies, la majoria d’elles per delictes relacionats amb furts i robatoris.

El Servei d’Atenció al Turista Estranger (SATE) posat en marxa a la comissaria de la Policia Nacional a Eivissa amb el finançament de l’Ajuntament d’Eivissa ha atès en total més de 4.000 visitants al llarg de 2018, en el període entre el 15 de maig i el 30 de setembre en que ha estat operatiu, i ha mediat durant l’última temporada turística en la interposició d’un total de 839 denúncies, principalment en delictes relacionats amb la propietat, sobre tot furts i robatoris, front a les 815 de l’any passat. La regidora de Comerç d’Eivissa, Glòria Corral, ha destacat aquest matí, en la presentació del balanç del servei a la comissaria d’Eivissa, la valoració, superior al 70% per cent, que fan els usuaris d’aquest servei, al que es destinaren aquest any gairebé 18.000 euros.

Llegeix més...

El servei de consultes ambientals 'on-line' de Vila ha gestionat 563 incidències fins al setembre

Linea verdaEivissa, 19 de setembre de 2014.- El servei Línia Verda, una aplicació on-line per a solucionar incidències i resoldre consultes sobre qüestions mediambientals que l'Ajuntament d'Eivissa va posar a l'abast dels ciutadans al març de 2013, ha gestionat fins setembre un total de 563 incidències, de les quals s'han resolt un 64%, mentre que la resta es troben en procés de resolució.

El tipus d'incidències més comunicades van tenir a veure, en primer lloc, amb les voreres i les calçades, seguit de parcs i jardins, la neteja viària i d'embornals, i el mobiliari urbà.

Llegeix més...

El servei de neteja de l'Ajuntament d'Eivissa reorganitza els efectius per a incrementar la neteja i desinfecció dels punts més sensibles de la ciutat

Servei de netejaEl servei de neteja i recollida de residus que du a terme l'empresa Valoriza a la ciutat d'Eivissa, donada la situació sanitària, ha reorganitzat el servei per tal d'incrementar la neteja a tots els barris, i intensificant-se aquesta en punts més sensibles.

Des de l'Ajuntament d'Eivissa i l'empresa concessionària, s'està en contacte permanent amb les recomanacions del Ministerio de Sanidad i les de la Direcció General de Salut Pública i Participació de la Conselleria de Salut del Govern de les Illes Balears que són els que fan les recomanacions i van actualitzant les mesures a prendre.

Llegeix més...

El servei de neteja de la ciutat d’Eivissa recull un total de 372,66 tones de trastos al carrer durant el primer semestre de l’any

Retirada residusD’aquest total, el 85.5% s’ha hagut de recollir a causa de l’incivisme perquè s’han depositat sense avís previ el que suposa un sobrecost de 157.000 euros anuals.

El servei de neteja de l’Ajuntament d’Eivissa ha recollit durant el primer semestre de 2018 un total de 372,66 tones de trastos al carrer, dels quals 318,62 tones han estat abandonades al carrer sense previ avís dels ciutadans al servei gratuït de recollida de trastos.
Aquest fet suposa que un 85.5% del retirat en voluminosos a la ciutat d’Eivissa ha estat a causa de l’incivisme. Del total recollit, tan sols 54 tones han estat retirades havent avisat al servei gratuït del que disposa l’empresa concessionària de la neteja Valoriza.

Llegeix més...

El servei de neteja municipal recull 485,10 tones de trastos en el primer semestre de l’any

Recollida estris vellsEl servei de neteja de la ciutat d’Eivissa recull un total de 485,10 tones de trastos al carrer durant el primer semestre de l’any, de les quals només un 12% s’havien dipositat amb avís previ.

El servei de neteja de l’Ajuntament d’Eivissa ha recollit durant el primer semestre de 2019 un total de 485,10 tones de trastos al carrer, de les quals 423,76 tones havien estat abandonades sense previ avís dels ciutadans. Per tant, un 87,36% dels voluminosos que s’han retirat s’havien dipositat al carrer de manera irregular, mentre que el 12,64% restant sí que ha estat recollit després que l’usuari fer ús del servei de recollida personalitzada a demanda.

Llegeix més...

El servei de regulació d'accés de vehicles a la zona ACIRE de la Marina deixa de tenir efecte a partir de dimarts 15 de novembre fins al 30 d’abril de 2023.

sinimagenEl servei de regulació d’accés de vehicles a la zona ACIRE de la Marina deixarà de tenir efecte des del pròxim dimarts 15 de novembre fins al 30 d’abril de 2023. Una vegada finalitzada la temporada estival i atès que el trànsit rodat s’ha reduït a aquesta zona, l'accés de vehicles al barri ja no està subjecte a zona ACIRE. Aquest canvi es senyalitzarà també a les pantalles informatives situades a l’entrada al barri i a l'accés al carrer d’Antoni Palau.

Llegeix més...

Últimes notícies
Nombre d`articles:
4543
Notícies Ecrea
Nombre d`articles:
16
Videonotícies
Nombre d`articles:
109
Notícies GCPHE
Nombre d`articles:
175