Mai 17, 2025

ajuntamentdaltvila

Marià Miravet Bofarull

Vice-president durant uns anys de la Colonia Ibicenca a Barcelona, entitat que es constituí el mes de març de 1911 i que pretenia apropar els pobles català i eivissenc, i ser el punt de trobada de tots els eivissencs que es trobaven a la Ciutat Condal.

Marià Mirabet, català i casat amb una eivissenca, fou nomenat Fill Adoptiu de la Ciutat d'Eivissa en un acte, on hi era present, el dia 10 de setembre de 1911, "por ser el alma de la Colonia Ibicenca, entidad que tanto y tan bueno hace en favor de los hijos de esta tierra que se hallan en Barcelona necesitados de amparo; que la Colonia lleva su abnegación hasta el punto de ir varios de sus socios a esperar la llegada de los vapores correos, para cercionarse de si conducen a algún ibicenco que necesite de sus auxilios…"

Modernització

L'Ajuntament d'Eivissa porta anys desenvolupant projectes per modernitzar els seus serveis a través de l'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), amb l'objectiu de convertir-se en una administració electrònica.

Per a això compta amb el departament de Modernització i Millora Contínua, que col·labora estretament amb l'àrea d'Informàtica i Noves Tecnologies.
El camí cap a la modernització va començar el 26 de juny de 2014 quan es va engegar la seu electrònica, eivissa.sedelectronica.com, un servei destinat a facilitar als ciutadans la realització de tràmits davant l'administració.
En l'actualitat, ja són gairebé 2.000 les persones que utilitzen aquest sistema que els evita haver de desplaçar-se a les dependències municipals i que els permet dur a terme tràmits sense limitacions de dies o horaris.

L'Oficina Virtual és la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Eivissa. En accedir-hi, els ciutadans poden recuperar documents, obtenir informació sobre els tràmits administratius, descarregar formularis o consultar l'estat dels seus expedients iniciats telemàticament, entre altres serveis.

Entre els avanços de l'àrea de Modernització es troba el Portal de Transparència, l’objectiu del qual és facilitar a la ciutadania l'accés a la informació sobre el funcionament institucional, la utilització dels recursos públics i la gestió municipal.

L'Ajuntament d'Eivissa està adherit a l'Organització Transparència Internacional i ha decidit complir amb els 80 indicadors que estableix l'organització per mesurar la transparència en la informació que les administracions faciliten als ciutadans.
La informació es pot consultar a través dels següents apartats:
A) Informació sobre la Corporació municipal (indicadors de l'1 al 18).
B) Relacions amb els ciutadans i la societat (indicadors del 19 al 34).
C) Transparència economicofinancera (indicadors del 35 al 45).
D) Transparència en les contractacions i costos dels serveis (indicadors del 46 al 49).
I) Transparència en matèria d'urbanisme, obres públiques i medi ambient (indicadors del 50 al 64).
F) Indicadors Llei de transparència (indicadors del 65 al 80).
G) Indicadors propis de l'Ajuntament d'Eivissa

Per la seva banda, l'àrea d'Informàtica i Tecnologia s'encarrega d'agilitar els processos interns entre els departaments, per donar una resposta més ràpida i eficaç a la ciutadania.
Els 80.000 documents signats de manera electrònica fins al moment són una bona mostra d'aquesta transformació.

Modificació dels pressupostos

Relació de modificacions dels pressupostos 2022

Relació de modificacions dels pressupostos 2021

Relació de modificacions dels pressupostos 2020

Relació de modificacions dels pressupostos 2019

Relació de modificacions dels pressupostos 2018

Relació de modificacions dels pressupostos 2017

Relació de modificacions dels pressupostos 2016

Relació de modificacions dels pressupostos 2015:
· Aprovació de l’expedient de Generació de Crèdits per Ingressos núm. 26/2015 dins del Pressupost Ordinari de l’Ajuntament d’Eivissa vigent
· Aprovació de l’expedient de modificació de crèdits per transferències núm. 25/2015 dins del vigent Pressupost Ordinari de l’Ajuntament d’Eivissa
· Aprovació de l'expedient de generació de Crèdits per Ingressos núm. 24/2015 dins del Pressupost Ordinari de l’Ajuntament d’Eivissa vigent
· Aprovació de l’expedient de modificació de crèdits per transferències núm. 23/2015 dins del vigent Pressupost Ordinari de l’Ajuntament d’Eivissa
· Aprovació de l’expedient de modificació de crèdits per transferències núm. 22/2015 dins del vigent Pressupost Ordinari de l’Ajuntament d’Eivissa
· Aprovació de l’expedient de Generació de Crèdits per Ingressos núm. 21/2015 dins del Pressupost Ordinari de l’Ajuntament d’Eivissa
· Aprovació de l’expedient de Generació de Crèdits per Ingressos núm. 20/2015 dins del Pressupost Ordinari de l’Ajuntament d’Eivissa
· Aprovació de l’expedient de modificació de crèdits per transferències núm. 19/2015 dins del vigent Pressupost Ordinari de l’Ajuntament d’Eivissa
· Generació de crèdits per ingressos núm. 1/2015 dins del vigent Pressupost del Patronat Municipal d’Esports per a l’any 2015.
· Generació de Crèdits per Ingressos núm. 1/2015 dins del Pressupost Ordinari de l’Ajuntament d’Eivissa vigent.
· Modificació de crèdits per transferències núm. 2/2015 dins del vigent Pressupost Ordinari de l’Ajuntament d’Eivissa.
· Aprovació de l’expedient, 3/2015 incorporant-se els següents romanents als crèdits del Pressupost de despeses vigent.
· Modificació de crèdits per transferències núm. 4/2015 dins del vigent Pressupost Ordinari de l’Ajuntament d’Eivissa.
· Modificació pressupostària núm. 5/2015 per transferències de crèdit entre partides de diferent àrea de despesa que afecta al pressupost ordinari vigent de l’ajuntament d’eivissa.
· Generació de Crèdits per Ingressos núm. 6/2015 dins del Pressupost Ordinari del’Ajuntament d’Eivissa vigent
· Modificació de crèdits per transferències núm. 7/2015 dins del vigent Pressupost Ordinari de l’Ajuntament d’Eivissa
· Modificació de crèdits per transferències núm. 8/2015 dins del vigent Pressupost Ordinari de l’Ajuntament d’Eivissa
· Modificació de crèdits per transferències núm. 9/2015 dins del vigent Pressupost Ordinari de l’Ajuntament d’Eivissa
· Generació de Crèdits per Ingressos núm. 10/2015 dins del Pressupost Ordinari de l’Ajuntament d’Eivissa vigent
· Modificació de crèdits per transferències núm. 11/2015 dins del vigent Pressupost Ordinari de l’Ajuntament d’Eivissa
· Generació de Crèdits per Ingressos núm. 12/2015 dins del Pressupost Ordinari de l’Ajuntament d’Eivissa vigent
· Modificació de crèdits per transferències núm. 13/2015 dins del vigent Pressupost Ordinari de l’Ajuntament d’Eivissa
· Modificació de crèdits per transferències núm. 14/2015 dins del vigent Pressupost Ordinari de l’Ajuntament d’Eivissa
· Generació de Crèdits per Ingressos núm. 15/2015 dins del Pressupost Ordinari de l’Ajuntament d’Eivissa vigent
· Aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 16/2015 per transferències de crèdit entre partides de diferent àrea de despesa
· Modificació de crèdits per transferències núm. 17/2015 dins del vigent Pressupost Ordinari de l’Ajuntament d’Eivissa
· Aprovació, amb caràcter inicial, de l’expedient de modificació pressupostària núm. MP ORD 18/2015 baix la modalitat de suplement de crèdit finançat amb el romanent de tresoreria

Ordre del dia del Ple de Constitució de 13 de juny de 2015

Als efectes que preveu l’art. 195 de la Llei 5/85 i art. 37.1 del RD 2568/86, se us convoca a la sessió que tendrà lloc al Saló d’Actes de l’Ajuntament d’Eivissa, situat a l’Edifici de Can Botino, C/. Pere Tur, núm. 1, el pròxim dia 13 de juny a les 10 hores en primera convocatòria i en el seu cas el dia 15 de juny a la mateixa hora en segona convocatòria, amb el següent ordre del dia:

1r. Constitució de la Mesa d’Edat.
2n. Comprovació de credencials.
3r. Jurament o promesa dels Regidors.
4t. Elecció d’Alcalde.
5è. Jurament o promesa de l’Alcalde i, en el seu cas, presa de possessió.
6è. Arqueig i comprovació Inventari de béns a 13 de juny de 2015*.

Eivissa,

L’ALCALDESSA;
En funcions

EL SECRETARI-ACCTAL.,

* S’informa als regidors electes que el dia 13 de juny de 2015, a les dependències de Secretaria General, estarà a la seua disposició la documentació relativa a l’Inventari de Béns de la Corporació i dels seus organismes autònoms, així com els justificants de les existències en metàl·lic o valors propis de la Corporació dipositats a la caixa municipal i a entitats bancàries, tal i com estableix l’article 36 del RD 2568/86, de 28 de novembre.

Regidories
Nombre d`articles:
12
Recursos Humans
Nombre d`articles:
3
Història
Nombre d`articles:
1
Comunicació Municipal
Nombre d`articles:
1
Empreses concessionàries
Nombre d`articles:
4
Organismes Municipals
Nombre d`articles:
4
Grups polítics
Nombre d`articles:
8
Actes institucionals
Nombre d`articles:
209
Fills Il·lustres
Nombre d`articles:
22
Edictes
Nombre d`articles:
1
Pressupostos
Nombre d`articles:
15
Alcaldia
Nombre d`articles:
2
Fill adoptius
Nombre d`articles:
11
Comptes
Nombre d`articles:
13
Període mitjà de pagament
Nombre d`articles:
1
Personal eventual
Nombre d`articles:
1
Ple
Nombre d`articles:
1
Convenis
Nombre d`articles:
1
Modificació dels pressupostos
Nombre d`articles:
1
Contractes Menors
Nombre d`articles:
1
Informes sobre morositat
Nombre d`articles:
1
Regidors
Nombre d`articles:
0
Resolucions judicials
Nombre d`articles:
1
Modernització
Nombre d`articles:
4
Liquidacions
Nombre d`articles:
8
Estructura municipal
Nombre d`articles:
2
Junta de Govern Local
Nombre d`articles:
2