Setembre 21, 2019

Exp. núm. 5/12

Servei de vigilància i d'atenció al públic al Museu d'Art Contemporani i d'altres centres adscrits

Data formalització contracte: 19 d'octubre de 2012

Llegeix més...

Exp. Núm 2/12

“Serveis d’assessorament per confeccionar els expedients de contractació de la gestió del servei públic de recollida i transport dels residus sòlids municipals així com la neteja viaria municipal"

ADJUDICACIÓ
- Entitat: JULIO SANCHEZ MENDEZ
- Data: 2 d'octubre de 2012
- Import: quaranta-nou mil cinc-cents euros (49.500 €)
- IVA: deu mil tres-cents noranta-cinc euros (10.395 €)
-Preu Total: cinquanta-nou mil vuit-cents noranta-cinc euros (59.895 €)
-Data formalització contracte: 4 d'octubre de 2012

Exp. Núm. 1/13

"Servicio de desinsectación, desratización, desinfección y control de la población de palomas de las vías y espacios públicos del municipio y de sus redes de alcantarillado"

ADJUDICACIÓ
Entitat: ANTICIMEX 3D SANIDAD AMBIENTAL SAU
Data: 3 d'octubre de 2013
Import: seixanta-tres mil setze euros amb vuitanta cèntims ( 63.016,80 €)
IVA: tretze mil dos-cents trenta-tres euros amb cinquanta-tres cèntims (13.233,53 €)
Preu total: setanta-sis mil dos-centa cinquanta euros amb trenta-tres cèntims (76.250,33 €)
Formalització contracte: 7 d'octubre de 2013


-------------------------------------------------------------------------
Havent-se emès informe pels Serveis Tècnics, mitjançant la present es comunica, als efectes oportuns, que s'ha acordat fixar la Mesa de Contractació per al dia 6 d'agost de 2013 a les 10:30 hores a les dependències municipals sites al C/ de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.


--------------------------------------------------------------------
Procediment: Obert
Criteris: Varis criteris d'adjudicació
Termini de presentació d'ofertes: fins el 24 de juny de 2013

Enllaç a:
· Plec administratiu
· Plec tècnic
· Quadre característiques del contracte
· BOIB núm. 82 de 8 juny de 2013 (anunci núm. 10.427)

Exp. Núm. 9/12

"Servei Informació Turística a les Oficines Municipals"

ADJUDICACIÓ
- Entitat: ASTURSERVICIOS LA PRODUCTORA, S.A.L.
- Data: 22 d'octubre de 2013
- Import: setanta-tres mil cinc-cents vint-i-sis euros amb cinquanta cèntims (73.526,50 €)
 -IVA: quinze mil quatre-cents quaranta euros amb cinquanta-set cèntims (15.440,57 €)
-Preu Total: vuitanta-vuit mil nou-cents seixanta-set euros amb set cèntims (88.967,07 €)
-Data formalització contracte: 25 d'octubre de 2013


-----------------------------------------------------------------
Havent-se emès l'informe de les propostes econòmica i tècniques presentades, per part del tècnic, mitjançant la present els informam que s'ha fixat la Mesa de contractació per al proper dia 7 d'octubre de 2013 a les 8:30 hores a les dependències municipals sites al C/ de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.


-------------------------------------------------------------
Es comunica que havent-se emès informe per part del tècnic corresponent, s'ha procedit a fixar la data de la Mesa de contractació per al proper dia 27 de setembre de 2013 a les 8:45 hores a les dependències municipals sites al carrer de Canàries núm. 35, 2º pis, de la ciutat d'Eivissa.


--------------------------------------------------------------
En virtut del decret de delegació de data 9 de setembre de 2013, la presidència de les Mesas per aquesta licitació correspondrà al Regidor Delegat Sr. Juan Mayans Cruz, així mateix en virtut del decret d'organització de data 25 de juny de 2013, el vocal Sr. Ignacio Rodrigo Mateo, serà substituit pel Sr. Raimundo Prats Ramos

---------------------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que la Mesa de contractació per a l'obertura de la proposta tècnica avaluable mitjançant judici de valor (sobre 4) s'ha acordat fixar pel dia 19 de juliol de 2013 a les 8: 30 hores a les dependències municipals sites al C/ de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.

Es comunica igualment, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa, Sra. Pilar Marí Torres, ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de Contractació al Sr. Raimundo Prats Ramón

-------------------------------------------------------
A tenor de les diferents consultes plantejades s'informa, a mode d'aclariment, que:

- davant qualsevol controvèrsia entre la diferent documentació de la licitació, sempre prevaleixeran els plecs de clàusules adminsitratives, del qual forma part el quadre de característiques tècniques, el qual conté aixímateix el quadre de criteris.

- en relació als paràmetres objectius per apreciar valors anormals o desproporcionats (que es fixen a la lletra K del quadre de característiques tècniques), s'entendrà quan la baixada superi el 20% del preu de licitació.

_____________________________ 


Procediment: Obert
Criteris: Varis criteris d'adjudicació
Termini de presentació d'ofertes: fins el 24 de juny de 2013

Enllaç a:
· Plec administratiu
· Plec tècnic
· Quadre característiques del contracte
· BOIB núm. 82 de 8 juny de 2013 (anunci núm. 10.143)