"Servei de Teleassistència"
ADJUDICACIÓ
Entitat: CRUZ ROJA ESPAÑOLA
Data: 20 de febrer de 2014
Import: trenta-nou mil set-cents cinquanta euros (39.750 €)
IVA: exempt
Formalització contracte: 4 de març de 2014
-----------------------------------------------------------------
Nota: A la vista que el President de la Mesa de Contractació, Sr. Juan Mayans Cruz, no estarà present a la Mesa prevista per al dia 13 de novembre de 2013, a les 9:00 hores s'ha procedit a nomenar com a president d'aquesta a la Regidora, Sra. Miriam Valladolid Portas.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nota: Mitjançant la present es fa saber que havent-se emès informe pels Serveis Tècnics, s'ha procedit a fixar la data de la corresponent Mesa de contractació per al proper dia 13 de novembre de 2013 a les 9:00 hores, a les dependències municipals sites al C/ de canàries, 35, Edifici Sa Colomina, 2º pis.
-------------------------------------------
Es comunica que s'ha procedit a fixat la data de la Mesa de contractació per a l'obertura d'ofertes per al proper dia 27 de setembre de 2013 a les 8:30 hores a les dependències municipals sites al C/de Canàries núm. 35, 2º pis, de la ciutat d'Eivissa.
--------------------------------------------------------------------------
En virtut del decret de delegació de data 9 de setembre de 2013, la presidència de les Mesas per aquesta licitació correspondrà al Tercer Tinent d'Alcalde Sr. Juan Mayans Cruz
----------------------------------------------------------------------------------
Havent-se detectat una errada de caire tipogràfica en el model de l'annex III del Plec de Clàusules Administratives Particulars, s'adjunta el mateix degudament esmenat.
Enllaç a:
· Annex III Plec administratiu
----------------------------------------------------------------
Procediment: Obert
Criteris: Varis criteris d'adjudicació
Termini de presentació d'ofertes: fins el 4 de setembre de 2013
Enllaç a:
· Plec tècnic
· Annexes plec tècnic
· Plec administratiu
· Quadre característiques del contracte
· Anunci del BOIB
- Inici
- Perfil del contractant
- Expedients adjudicats
- Exp. Núm.: 13/13
Perfil del contractant
Amb la finalitat d’assegurar la transparència i l’accès a la informació relativa a la seva activitat contractual, a partir de dia 1 de maig de 2008, els ajuntaments estan obligats a difondre mitjançant les seves pàgines webs; els plecs i anuncis de licitació de les seves contractacions.
El contingut d'aquesta pàgina té caràcter purament informatiu.
Pel que fa als terminis de publicació, l'únic document que dóna fe dels terminis és l'edicte al Diari oficial corresponent.
NOTA INFORMATIVA IMPORTANT
Per a contractes en licitació a partir del 20 d'agost de 2015, tota la documentació es pot consultar a la Plataforma de Contractació de l'Estat:
https://contrataciondelestado.es/wps/portal/perfilContratante
Per accedir a les licitacions de l'Ajuntament d'Evissa, haurà d'introduïr el següent als camps del formulari de cerca que apareix:
- "Organización Contratante": ENTIDADES LOCALES
- "Comunidad Autónoma OC": Illes Balears.
- "Provincia del OC": Illes Balears.
- "Localidad": Eivissa.
Una vegada emplenat s'haurà de pulsar "Buscar" i apareixeran totes les licitacions actuals.
Document Europeu Únic de Contractació (DEUC)
De conformitat amb les Directiva 2014/24/UE del Parlament Europeu i del Consell, de 26 de febrer de 2014, sobre contractació pública, així com del Reglament d’execució (UE) 2016/7 de la Comissió de 5 de gener del 2016 pel que s’estableix el formulari normalitzat del document europeu únic de contractació, en tots aquells procediments de contractació d’obres, serveis i subministraments subjectes a regulació harmonitzada, l’òrgan de contractació acceptarà com a prova preliminar dels compliment dels requisits previs per participar en el procediment de licitació el “document europeu únic de contractació”, consistent en una declaració formal i actualitzada de l’empresa interessada, en substitució de la documentació acreditativa d’aquests requisits, que confirmi que l’empresa compleix els mateixos, i més concretament: que compta amb les condicions d’aptitud exigides, incloses la de no estar incurs en prohibició de contractar, que compleix amb els requisits de solvència econòmica i financera, i tècnica i professional, així com els demés criteris de selecció i requisits de participació que estableixin els plecs de contractació.
- Document Europeu Únic de Contractació (DEUC)
Més informació:
Departament de Contractació
Ajuntament d’Eivissa
Carrer de Canàries, 35
Tel. 971 39 76 00
Fax. 971 39 75 84
Horari: De dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h
Correu electrònic: contractacio@eivissa.es
Inscripció ROLECE i nota PLACE
Nota informativa a proveïdors sobre l'obligació inscripció en registre oficial de licitadors i empreses classificades (ROLECE) per poder contractar en procediments simplificats i súper simplificats:
· Nota informativa
· Guia inscripció al ROLECE
Nota informativa Plataforma de contractació del sector públic estatal (PLACE):
· Nota informativa PLACE