"Servei Informació Turística a les Oficines Municipals"
ADJUDICACIÓ
- Entitat: ASTURSERVICIOS LA PRODUCTORA, S.A.L.
- Data: 22 d'octubre de 2013
- Import: setanta-tres mil cinc-cents vint-i-sis euros amb cinquanta cèntims (73.526,50 €)
-IVA: quinze mil quatre-cents quaranta euros amb cinquanta-set cèntims (15.440,57 €)
-Preu Total: vuitanta-vuit mil nou-cents seixanta-set euros amb set cèntims (88.967,07 €)
-Data formalització contracte: 25 d'octubre de 2013
-----------------------------------------------------------------
Havent-se emès l'informe de les propostes econòmica i tècniques presentades, per part del tècnic, mitjançant la present els informam que s'ha fixat la Mesa de contractació per al proper dia 7 d'octubre de 2013 a les 8:30 hores a les dependències municipals sites al C/ de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.
-------------------------------------------------------------
Es comunica que havent-se emès informe per part del tècnic corresponent, s'ha procedit a fixar la data de la Mesa de contractació per al proper dia 27 de setembre de 2013 a les 8:45 hores a les dependències municipals sites al carrer de Canàries núm. 35, 2º pis, de la ciutat d'Eivissa.
--------------------------------------------------------------
En virtut del decret de delegació de data 9 de setembre de 2013, la presidència de les Mesas per aquesta licitació correspondrà al Regidor Delegat Sr. Juan Mayans Cruz, així mateix en virtut del decret d'organització de data 25 de juny de 2013, el vocal Sr. Ignacio Rodrigo Mateo, serà substituit pel Sr. Raimundo Prats Ramos
---------------------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que la Mesa de contractació per a l'obertura de la proposta tècnica avaluable mitjançant judici de valor (sobre 4) s'ha acordat fixar pel dia 19 de juliol de 2013 a les 8: 30 hores a les dependències municipals sites al C/ de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.
Es comunica igualment, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa, Sra. Pilar Marí Torres, ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de Contractació al Sr. Raimundo Prats Ramón
-------------------------------------------------------
A tenor de les diferents consultes plantejades s'informa, a mode d'aclariment, que:
- davant qualsevol controvèrsia entre la diferent documentació de la licitació, sempre prevaleixeran els plecs de clàusules adminsitratives, del qual forma part el quadre de característiques tècniques, el qual conté aixímateix el quadre de criteris.
- en relació als paràmetres objectius per apreciar valors anormals o desproporcionats (que es fixen a la lletra K del quadre de característiques tècniques), s'entendrà quan la baixada superi el 20% del preu de licitació.
_____________________________
Procediment: Obert
Criteris: Varis criteris d'adjudicació
Termini de presentació d'ofertes: fins el 24 de juny de 2013
Enllaç a:
· Plec administratiu
· Plec tècnic
· Quadre característiques del contracte
· BOIB núm. 82 de 8 juny de 2013 (anunci núm. 10.143)