Juny 13, 2025

ajuntamentdaltvila

Padró Municipal

La població del municipi d'Eivissa en l'any 2024 és de 51.218 persones.
Els ciutadans que vulguin registrar-se al padró municipal han d'anar al Servei d'Atenció a la Ciutadania (SAC).
Els tràmits que s’hi poden fer són: donar-se d'alta o de baixa en el padró municipal, canvi de domicili, i certificats d'empadronament i de viatge. També es pot tramitar la renovació d'inscripció patronal per a estrangers, amb o sense autorització de residència permanent.
L'enllaç de la Seu Electrònica, a l'apartat Tràmits Padró, permet obtenir més informació sobre aquests tràmits, els formularis i documentació a presentar. També concreta si la tramitació ha de ser presencial o pot ser electrònica.

Adreça i horaris d'atenció:
Servei d’Atenció a la Ciutadania
C. de Canàries, 35 baixos
07800 – Eivissa
Telèfon: 971397619
HORARI D'HIVERN:
De l'1 de setembre al 30 de juny:
Padró: de 8:30 a 13:00 hores.
HORARI D'ESTIU:
De l'1 de juliol al 31 d'agost:
Padró: de 8:30 a 12:30 hores
Mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Innovació Tecnològica i Simplificació Administrativa


L'Ajuntament d'Eivissa porta anys desenvolupant projectes per modernitzar els seus serveis a través de l'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), amb l'objectiu de convertir-se en una administració electrònica.

Per a això compta amb el departament d'Innovació Tecnològica i Simplificació Administrativa, que col·labora estretament amb l'àrea d'Informàtica i Noves Tecnologies.
El camí cap a la modernització va començar el 26 de juny de 2014 quan es va engegar la seu electrònica, eivissa.sedelectronica.com, un servei destinat a facilitar als ciutadans la realització de tràmits davant l'administració.
En l'actualitat, ja són gairebé 1.400.000 les persones que utilitzen aquest sistema que els evita haver de desplaçar-se a les dependències municipals i que els permet dur a terme tràmits sense limitacions de dies o horaris.

L'Oficina Virtual és la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Eivissa. En accedir-hi, els ciutadans poden recuperar documents, obtenir informació sobre els tràmits administratius, descarregar formularis o consultar l'estat dels seus expedients iniciats telemàticament, entre altres serveis.

Entre els avanços de l'àrea de Modernització es troba el Portal de Transparència, l’objectiu del qual és facilitar a la ciutadania l'accés a la informació sobre el funcionament institucional, la utilització dels recursos públics i la gestió municipal.

Per la seva banda, l'àrea d'Informàtica i Tecnologia s'encarrega d'agilitar els processos interns entre els departaments, per donar una resposta més ràpida i eficaç a la ciutadania.
Els més de 670.000 documents signats de manera electrònica fins al moment són una bona mostra d'aquesta transformació.

Per la seva banda, l'àrea d'Informàtica i Tecnologia s'encarrega d'agilitar els processos interns entre els departaments, per donar una resposta més ràpida i eficaç a la ciutadania.
Els 80.000 documents signats de manera electrònica fins al moment són una bona mostra d'aquesta transformació.

Eivissa Crea

Què és “Eivissa Crea”?
L’objectiu d’EIVISSA CREA és sensibilitzar cap a l’autoocupació i la motivació empresarial i oferir assessorament i serveis a les persones amb esperit emprenedor durant les diferents fases del procés per a crear la pròpia empresa, des de la definició de la idea i l’anàlisi de la viabilitat, fins a la consolidació.

Serveis que ofereix Eivissa Crea

* Sensibilització i foment de l’esperit emprenedor en tots els àmbits i col·lectius.
* Suport personalitzat i individualitzat a la persona emprenedora en el procés de creació d’empreses, des de la idea de negoci fins a la constitució i posada en marxa (estudis de viabilitat, desenvolupament de plans d’empresa assessorament sobre finançament, ajuts i subvencions).
* Foment de la creació d’empreses d’economia social (suport a la creació de cooperatives de treball).
* Accés a consultes gratuïtes amb professionals col·legiats (advocats, aparelladors, arquitectes, economistes, enginyers, graduats socials, pèrits).
*Viver d’empreses, estructura d’acollida temporal pensada per ubicar empreses durant la fase inicial de l’activitat empresarial a un cost molt inferior al preu de mercat i amb serveis d’assessorament i suport professional individualitzat.
* Suport a la consolidació d’empreses existents per enfortir la seua capacitat de creixement.
* Tallers temàtics i activitats formatives en diverses àrees d’interès empresarial.

El conveni signat l'any 2016 entre el Consell Insular d’Eivissa i l’Ajuntament d’Eivissa per impulsar el foment de l’esperit emprenedor a Eivissa per la promoció de polítiques actives d’ocupació, la promoció económica i el desenvolupament local permet oferir totes les actuacions d’Eivissa Crea a la ciutadania de tota l’illa. L'aportació del Consell d'Eivissa per a l'any 2020 fou de 30.000€, mentre que l'aportació per a 2021 és de 20.000€.