El regidor de Turisme, Rubén Sousa, mantindrà reunions amb tour operadors per continuar promocionant Eivissa com a destinació turística patrimonial en ser una de les 15 ciutats espanyoles distingides com a Patrimoni Mundial per la UNESCO
La ciutat d'Eivissa es prepara per participar a la ITB de Berlín, una de les fires de turisme més importants del món, amb l'objectiu de consolidar el posicionament al mercat alemany durant la temporada baixa. Aquest esforç s'emmarca en una estratègia més àmplia per atraure turistes alemanys, que podran gaudir de la capital en un ambient més tranquil i accessible. Per això, el regidor de Turisme, Rubén Sousa, mantindrà reunions amb tour operadors per continuar promocionant Eivissa com a destinació turística patrimonial.
“Durant la temporada baixa, Eivissa compta amb connexions aèries directes des de diverses ciutats alemanyes, incloent Düsseldorf, Colònia-Bonn, Stuttgart, Berlín-Brandeburg, Hamburg, Bremen, Dresden, Munic i Sylt. Aquestes rutes facilitaran l'accés a la ciutat i permetran als visitants explorar la nostra rica oferta cultural, patrimonial, gastronòmica i esportiva durant tot l'any”, ha assenyalat Sousa, que ha afegit que l'Ajuntament d'Eivissa vol posar en valor una destinació que manté el seu atractiu més enllà de la temporada alta. "Volem diferenciar la nostra oferta sota la marca "Visit Ibiza City", iniciativa que té com a objectiu ressaltar les diverses experiències que la ciutat ofereix: des del patrimoni històric fins a la seva vibrant escena gastronòmica i cultural", ha apuntat el regidor de Turisme de la capital d'Eivissa.
A més, en col·laboració amb el Consell Insular d’Eivissa, el Consistori apostarà per recuperar el turisme familiar després d'adherir-se a la marca Eivissa Family Moments. Aquesta estratègia es dirigeix a atreure famílies que busquen gaudir d'unes vacances en un entorn segur i enriquidor, amb activitats adaptades a tots els membres de la família.
"En definitiva, la participació a la ITB de Berlín representa una oportunitat clau per reforçar la imatge de la ciutat d'Eivissa com una destinació atractiva i diversa, capaç d'oferir experiències úniques durant tot l'any", ha conclòs Sousa.