En total, es donarà la concessió a 75 paradetes per la Fira que se celebrarà els dies 8, 9, 10 i 11 de maig
L’organització de la Fira Medieval d’aquest 2025, la qual es farà els dies 8, 9, 10 i 11 de maig, ja està en marxa. L’Ajuntament d’Eivissa donarà un total de 75 permisos als comerciants i artesans que vulguin posar a la venda el seu producte i la sol·licitud per tenir una paradeta es podrà fer fins dilluns, dia 31 de març.
Les inscripcions es poden fer telemàticament a través de la seu electrònica, on ja hi estan publicades les bases del concurs, o acudint presencialment de dilluns a divendres de 8.30 hores a 14.00 h a les oficines del Servei d’Atenció a la Ciutadania (carrer de Canàries, 35).
L’Ajuntament avisa que es valoraran les propostes originals per a donar les concessions, que els productes siguin variats i de bona qualitat i amb una decoració i ambientació tant del lloc de venta com del vestuari, adient a la temàtica de la Fira. A més, també tendran prioritat els artesans de productes de fabricació artesanal i que guardin relació amb el mercat medieval i renaixentista, els venedors no artesans que també venguin aquest tipus de béns i, en cas de productes alimentaris, els que guardin relació amb les Illes Pitiüses o amb el producte mediterrani de la cultura cristiana, àrab o sefardita.
L’Ajuntament d’Eivissa anima als comerciants a participar a aquesta fira, una oportunitat perfecte per apropar-se a la ciutadania degut a l’èxit que sempre ha tengut. Finalment, es fa una crida a eivissencs i eivissenques perquè es comencin a preparar per celebrar la millor Fira de l’any.
Enllaç de la seu electrònica: https://eivissa.sedelectronica.es/info.7