Octubre 06, 2024

ajuntamentdaltvila

Regidoria d'Hisenda i Recursos Humans

La Regidoria d'Hisenda i Recursos Humans es compon del departament de Recursos Humans, que és el responsable de la gestió dels 437 treballadors que conformen l'Ajuntament d'Eivissa.
L'àrea de Recursos Humans compleix les funcions de selecció de personal, contractació, nòmines i seguretat social, control de la presència, permisos, vacances i cursos de formació interna.
Les convocatòries per a la selecció de personal es poden trobar en el tauler d'anuncis de la web de l’Ajuntament d’Eivissa, on a més es publiquen les bases i els resultats de les proves.
Les persones interessades a participar en els processos de selecció hauran de presentar una sol·licitud en el registre d'entrada de l'Ajuntament d'Eivissa o bé al telèfon 971 397600.

El departament d'Hisenda s'encarrega de la gestió dels serveis econòmics de l'Ajuntament d'Eivissa. La seva principal funció és generar recursos per al funcionament de la institució mitjançant l'elaboració de pressupostos municipals que garanteixin la prestació dels serveis i el desenvolupament dels projectes de les diferents regidories.
S'encarrega de la recaptació i la gestió tributària, per assegurar els ingressos, i dels serveis de Tresoreria i d'Intervenció, per fiscalitzar i complir amb el pagament de les factures i les despeses municipals.

L'àrea de Secretaria General, Serveis Jurídics i Contractació, també s'integra en aquesta Regidoria. La seua funció és certificar la legalitat dels plecs i contractacions dels serveis públics, així com la defensa dels interessos generals de la institució.

Plens extraordinaris de 10 de maig de 2018

Ordre del dia del Ple extraordinari de 10 de maig de 2018

1ª Convocatòria: Dijous 10 de maig, a les 12.00 hores
Sala de plens, Can Botino
2ª Convocatòria: Dilluns 14 de maig, a les 12.00 hores
Sala de plens, Can Botino

Enllaç a:
· Ordre del dia del Ple extraordinari de 10 de maig de 2018

Ordre del dia del Ple extraordinari de 10 de maig de 2018
1ª Convocatòria: Dijous 10 de maig, a les 12.15 hores
Sala de plens, Can Botino
2ª Convocatòria: Dilluns 14 de maig, a les 12.15 hores
Sala de plens, Can Botino

Enllaç a:
· Ordre del dia del Ple extraordinari de 10 de maig de 2018

En directe:
· Seguir el ple en directe

Regidoria de Territori, Vies Públiques, Habitatge i Sistemes d'Informació

La Regidoria de Territori i Vies Públiques alllotja dues grans àrees imprescindibles per al desenvolupament equilibrat del municipi i per garantir un espai públic de qualitat. També busca impulsar l'habitatge públic i els lloguers socials per donar resposta a una de les majors necessitats que afecten el municipi, igual que a la resta de l’illa.

Dins de la Regidoria de Territori es gestionen les competències d'Urbanisme i Ordenació del Territori que tenen com a objectiu principal complir i fer complir la legalitat vigent. Entre les seves funcions es troben la de dirigir, inspeccionar i controlar tota l'activitat de gestió i execució a fi d'assegurar que les actuacions es produeixin de conformitat amb l'ordenació del territori i l'ordenació urbanística.

A l'Àrea de Vies Públiques, per la seva banda, li concerneix tot allò accessible al ciutadà de titularitat pública. És a dir, el manteniment dels carrers, els parcs infantils, els passeigs, el bon estat del mobiliari urbà o l'enllumenat públic, entre d’altres. L’objectiu de l'executiu
municipal és fer d'Eivissa, de manera progressiva, una ciutat accessible mitjançant l'eliminació gradual de les barreres arquitectòniques que a dia d'avui encara hi ha al municipi.

A la Regidoria d'Habitatge la finalitat és impulsar la construcció d'habitatge públic en règim de venda o lloguer.
L'Ajuntament d'Eivissa és pioner en la construcció d'Habitatges protegits (VPO) a l’illa, i l'objectiu de la Regidoria és donar continuïtat a l'aposta municipal per l'habitatge públic de qualitat.

Departament d'Urbanisme
Plaça Espanya, 1
971397503

Departament de Vies Públiques
Carrer Carles III, 4 6a
971199635

El departament de Sistemes d'Informació inclou l'àrea de Modernització. El seu objectiu és emprar les tecnologies de la informació perquè els processos interns de l'Ajuntament siguin més eficaços i per facilitar els tràmits a particulars i empreses mitjançant la Seu Electrònica.

Regidories
Nombre d`articles:
12
Recursos Humans
Nombre d`articles:
3
Història
Nombre d`articles:
1
Comunicació Municipal
Nombre d`articles:
1
Empreses concessionàries
Nombre d`articles:
4
Organismes Municipals
Nombre d`articles:
4
Grups polítics
Nombre d`articles:
8
Actes institucionals
Nombre d`articles:
209
Fills Il·lustres
Nombre d`articles:
22
Edictes
Nombre d`articles:
1
Pressupostos
Nombre d`articles:
15
Alcaldia
Nombre d`articles:
2
Fill adoptius
Nombre d`articles:
11
Comptes
Nombre d`articles:
13
Període mitjà de pagament
Nombre d`articles:
1
Personal eventual
Nombre d`articles:
1
Ple
Nombre d`articles:
1
Convenis
Nombre d`articles:
1
Modificació dels pressupostos
Nombre d`articles:
1
Contractes Menors
Nombre d`articles:
1
Informes sobre morositat
Nombre d`articles:
1
Regidors
Nombre d`articles:
0
Resolucions judicials
Nombre d`articles:
1
Modernització
Nombre d`articles:
4
Liquidacions
Nombre d`articles:
8
Estructura municipal
Nombre d`articles:
2
Junta de Govern Local
Nombre d`articles:
2