Desembre 22, 2024

ajuntamentdaltvila

Eivissa es promociona aquesta setmana a Alemanya i Bèlgica

Eivissa, 3 de febrer de 2015.- Les Ciutats Patrimoni de la Humanitat continuen amb l'engegada de les accions de promoció internacional previstes en el Pla Operatiu 2015, aprovat per l'Assemblea d'Alcaldes el passat 6 de desembre en Sant Cristóbal de la Llacuna.
D'aquesta forma, el Grup participarà en dues de les fires més importants de Centroeuropa, com són la Reisen d'Hamburg i el Saló de les vacances de Brussel·les, en les quals estarà present promocionant i donant a conèixer l'oferta turística de les 15 ciutats que formen la xarxa, entre elles Eivissa.

La Fira Reisen d'Hamburg és la fira de la indústria turística més important del nord d'Alemanya i se celebrarà del 4 al 8 de febrer en l'Hamburg Messe und Congress de la ciutat alemanya.
En aquesta fira, en la qual es donaran cita més de 900 expositors de tot el món, el Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d'Espanya estarà present amb un taulell propi dins del pavelló de Turespaña, atès per una tècnica de la xarxa, a l'àrea de Vacances. En la fira, que rebrà uns 80.000 visitants, se celebren també nombres espectacles, conferències sobre viatges, presentacions de productes i esdeveniments informatius sobre noves destinacions de viatge. Amb més de 80 milions d'habitants i una elevada renda per càpita Alemanya és un dels mercats emissors de turistes més importants del món.

El Salon de les vacances de Brussel·les que es desenvoluparà del 5 al 9 de febrer en el Palau d'Exposicions de Heysel, en el recinte Bruxelles Expo, és la fira de turisme més important de Bèlgica. Dirigida especialment al consumidor final, es converteix en l'aparador ideal per promocionar els 65 països que es donen cita en el recinte firal, una oferta que podran conèixer de primera mà els prop de 350.000 visitants que l'organització espera.

Les Ciutats Patrimoni disposaran en aquest esdeveniment d'un espai propi en pavelló de Turespaña, des del qual un tècnic de l'organització atendrà als potencials clients del mercat belga, un emissor d'especial atractiu per a les destinacions patrimonials, per el seu poder desestacionalitzador i la seva fidelitat, i amb interessos concrets en productes de naturalesa, cultura, enogastronomia o aprenentatge de l'espanyol.

El viatger belga es decanta per vacances ‘fly&drive’ –avió i cotxe-, hotels, caravana i càmping principalment, ja que són grans aficionats a conèixer la destinació pel seu compte.
També es caracteritza per realitzar una major despesa diària i una superior durada de la seva estada respecte a visitants d'altres països. Cal tenir en compte que Bèlgica té una renda per càpita alta en comparació de la mitjana de la UE, amb nivells molt similars a països com Suècia, Finlàndia o Alemanya, motius pels quals el mercat belga sens dubte és dels més interessants d'Europa.

Eivissa promou un conveni de col·laboració entre Baleària i el Grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat d'Espanya

Eivissa, 30 de gener, 2015.- L'alcaldessa d'Eivissa, Virginia Marí, i la regidora de Turisme, Lina Sansano, s'han reunit amb el director de Baleària a Balears, Joan Serra, per concretar accions de col·laboració entre l'empresa naviliera i el Grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat amb la finalitat de treballar en accions conjuntes de promoció. D'aquesta voluntat de col·laboració sorgeix el compromís d'elaborar un conveni que es presentarà en la propera Assemblea d'Alcaldes del Grup que es desenvoluparà el pròxim mes de març a Alcalá d'Henares. Entre les accions conjuntes de col·laboració es barregen realitzar exposicions sobre les ciutats patrimoni espanyoles a bord dels bucs de la companyia o que els usuaris de Baleària obtinguin algun tipus de descompte en els museus de les ciutats patrimoni. Tal com ha explicat Sansano “la idea és que per al visitant, l'aventura del viatge comenci des que surt de casa, no només quan arribi a la destinació, sinó que quan pugi a bord del buc senti que la seva experiència de viatge, ja ha començat”.

També dins de les accions conjuntes del Grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat, en FITUR s'han signat diversos convenis, a destacar per a Eivissa el conveni amb Iberia, amb una vigència de dos anys, que permetrà l'organització conjunta de campanyes i promocions internacionals en mercats d'origen, complementant l'oferta de les 15 destinacions patrimonials amb les rutes que la companyia aèria ofereix per volar a Espanya. Altres aspectes de l'acord són les tarifes especials de les quals es beneficiarà el Grup en els nombrosos viatges tècnics necessaris per desenvolupar el seu Pla Operatiu de Turisme anual, o l'engegada d'accions publicitàries conjuntes amb?intercanvi de suports, que ajudaran a optimitzar recursos i a obtenir millors resultats en la promoció internacional de les 15 ciutats.

També a destacar el conveni amb Turespaña, representada per la secretària d'Estat de Turisme i presidenta de l'entitat, Isabel Borrego, s'ha renovat l'acord en vigor des de 2001 que comporta la realització conjunta i coordinada d'accions de màrqueting entorn de la marca “Ciutats Patrimoni de la Humanitat d'Espanya” als mercats internacionals, millorant l'eficàcia i rendibilitat de les promocions que cadascuna de les entitats realitza. El conveni permetrà al Grup participar al llarg de l'any 2015 en les accions que Turespaña desenvolupa a tot el món i que es concretaran en la presència en importants fires com la Reisen d'Hamburg, la ITB de Berlín, la JATA Ade Tòquio o el saló de Vacances de Brussel·les. Destaquen també les presentacions de producte en mercats madurs centreeuropeus i en mercats emergents, com les properes previstes a Hamburg, Viena, Milà, els Països Escandinaus, i les que es realitzaran en el segon semestre a Brasil, Mèxic, Colòmbia i l'Índia. Es preveuen accions de visibilitat destinades a públic final en ciutats europees com Frankfurt, Milà o París, la participació en seminaris i campanyes de promoció en mercats d'origen, i a l'àrea de comunicació, campanyes digitals, la presència d'informació del Grup al portal web de Turespaña, i l'organització conjunta de viatges de familiarització per a periodistes i turoperadores estrangers, una eficaç fórmula perquè coneguin de primera mà les 15 ciutats com a destinació cultural.

La jornada d'avui, divendres 30 de gener en Fitur, continua per a l'Ajuntament d'Eivissa amb una nova ronda de reunions amb diferents empreses que presenten els seus productes i propostes per vendre els valors turístics del municipi. La regidora de Turisme, Lina Sansano, s'ha mostrat especialment interessada amb les propostes relatives a la promoció a través de blogs i xarxes socials, ja que un alt percentatge de persones que ve a Eivissa s'informen a través de blog i xarxes socials.

Eivissa àmplia la seva presència i promoció al mercat xinès

Eivissa, 30 de gener, 2015.- La reunió mantinguda avui entre l'alcaldessa d'Eivissa, Virginia, Marí, la regidora de Turisme, Lina Sansano i representants de l'empresa Chinesse Friendly International S.L, concretament amb el seu gerent a Espanya i el seu director a escala europea, ha servit per establir una sèrie d'estratègies de cara a l'obtenció del segell 'Chinesse Friendly’ per a la ciutat d'Eivissa. Així, s'ha acordat que a principis de febrer un periodista de Xina, especialitzat en turisme, viatjarà fins a Eivissa a conèixer de primera mà la destinació i promocionar-ho al país asiàtic. També al febrer, la ciutat acollirà una doble jornada formativa: d'una banda, amb el teixit empresarial de la ciutat, es treballarà el coneixement del turista xinès: els seus gustos, preferències, estil de viatges, etc.; d'altra banda, es desenvoluparà una jornada formativa específica per als tècnics i personal de la regidoria de Turisme.
També s'ha proposat a l'Ajuntament participar en les jornades que se celebraran a Madrid entre els dies 16 i 17 de març, en les quals es formalitzarà la inclusió d'Eivissa a la xarxa de ciutats espanyoles ‘chinesse friendly’ de les quals ara hi ha 10, a part del Grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat.

El dia 16 d'abril tindrà lloc una important fira de turisme a Pequín, on hi haurà presència d'Eivissa, així com en altres fires, en total 26, que es desenvoluparan al llarg de l'any al país asiàtic.

De les accions ja desenvolupades, aquesta empresa ha traduït al xinès el fullet del 15 aniversari de la declaració d'Eivissa Patrimoni de la Humanitat i ha inclòs a la ciutat al seu catàleg digital de destinacions, així com ja ha fet promoció en la fira de Xangai i difusió en mitjans i xarxes socials a Xina.

Vila presenta en Fitur la seva aposta pel turisme gai amb l'Eivissa Gai Pride

Eivissa, 29 de gener de 2015.- La presentació de l'Eivissa Gai Pride ha marcat avui l'agenda d'activitats de l'Ajuntament d'Eivissa en la segona jornada de FITUR. La proposta, promoguda per un grup d'empresaris que compta amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Eivissa i el Consell d'Eivissa, pretén convertir a Vila, entre els dies 8 i 12 del pròxim mes de juliol, en un referent dins del món LGTB amb una sèrie d'activitats, com una marxa de l'Orgull el dia 11 de juliol, concerts, activitats artístiques, col·loquis, etc. Durant la presentació, animada amb actuacions en viu, performances i molt colorit, s'ha recordat que Eivissa és una marca consolidada, especialment dins del col·lectiu gai, i que amb aquesta iniciativa animarà encara més al sector. Al costat d'aquesta iniciativa, s'ha presentat avui també l'ascens de categoria de l'Eivissa Gran Hotel, passant a ser ‘hotel cinc estels gran luxe’, una aposta pel turisme de luxe que la regidora de Turisme d'Eivissa, Lina Sansano, ha considerat ‘molt important i beneficiós per a la ciutat, per la qual cosa representa comptar amb un hotel a Vila que arriba ja a ser un 6 estels’.

D'altra banda, l'alcaldessa d'Eivissa, Virginia Marí, ha assistit a l'Assemblea General d'Alcaldes del Grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat d'Espanya en la qual s'han ratificat els convenis que el grup té amb RENFE, Iberia i el Ministeri de Cultura.

La regidora de l'àrea d'esports, Mar Sánchez, ha assistit a la presentació dels esdeveniments esportius que constitueixen un altre dels punts forts en l'estratègia de promoció desenvolupada pel Consell d'Eivissa en col·laboració amb els diferents ajuntaments de l'illa. Tot un calendari de diferents activitats i esdeveniments esportius que es concentren en els mesos anteriors i posteriors a la temporada i amb els quals es confia atreure a un nodrit grup de turistes interessats per l'oferta esportiva de l'illa.

També al llarg del matí, tant l'alcaldessa d'Eivissa, com la regidora de Turisme de l'Ajuntament, han mantingut diverses reunions i contactes amb diverses empreses per valorar la promoció multimèdia i xarxes socials, i s'ha activat el projecte de turisme accessible amb la Fundació Orange perquè, a través d'una app específica, amb els mòbils, les persones amb discapacitat sensitiva puguin tenir accés als béns turístics i patrimonials d'Eivissa.

Finalment, Marí i Sansano s'han reunit amb Xisca Lleial, responsable de creuers d'Autoritat Portuària de Balears, per abordar el tema dels creuers que fan escala en el port d'Eivissa.

Vila promociona el seu caràcter de ciutat ‘oberta tot l'any’ en la primera jornada de FITUR

fiturEivissa, 28 de gener, 2015.- La primera jornada de la Fira Internacional de Turisme de Madrid, FITUR, ha servit a l'Ajuntament d'Eivissa per mantenir una ronda de contactes i reunions amb diversos agents i promotors de nous productes turístics amb els quals s'han abordat noves estratègies per promocionar el municipi. Així, l'alcaldessa d'Eivissa, Virginia Marí, al costat de la regidora de Turisme, Lina Sansano, s'han reunit, entre unes altres, amb empreses com Neo Experience, dedicada a difondre en l'àmbit multimèdia els diferents valors turístics de la destinació a través d'estratègies basades en les sensacions i les emocions; M3 Forum, amb la qual s'ha acordat la possibilitat de coordinar una jornada de treball el pròxim mes de setembre a Eivissa sobre turisme gai, i Creative Turisme Network, centrada en la promoció de la destinació des d'un punt creatiu.

D'altra banda, s'ha presentat el vídeo de promoció turística, coincidint amb la celebració del 15è aniversari de la declaració d'Eivissa Patrimoni de la Humanitat, elaborat per mostrar-la com a destinació ‘oberta tot l'any’, en el qual poder gaudir dels valors culturals, cites esportives, i diverses activitats organitzades en el municipi també en els mesos de temporada baixa. El vídeo es projectarà en la pantalla gran de l'estand, alternat amb altres vídeos i projeccions, i en la taula de treball d'Eivissa.

Notícies Ecrea
Nombre d`articles:
16