Juliol 07, 2025

ajuntamentdaltvila

Regidoria de Medi Ambient

La Regidoria de Medi Ambient de l'Ajuntament d'Eivissa es marca com a objectiu gestionar amb criteris de qualitat i sostenibilitat la prestació dels serveis urbans i el manteniment de l'entorn. A més, pretén liderar els compromisos de millora del medi ambient i de lluita contra el canvi climàtic per tal de garantir una qualitat de vida sostenible als ciutadans del municipi.

En aquesta àrea es treballa perquè Eivissa compti amb una òptima recollida i gestió dels residus així com la neteja viària de tots els seus carrers. Des de la Regidoria de Medi Ambient també es vigila l'estat de les platges, els jardins i es gestiona el Centre de Recuperació Animal, situat a Sa Coma, a més de vetllar pels animals de companyia que conviuen al municipi.

El subministrament de l'aigua i el sanejament, el control de plagues o la contaminació acústica són altres dels apartats que ocupen i preocupen a aquesta Regidoria, sense oblidar la vital tasca de conscienciar tots els ciutadans sobre la importància dels problemes ambientals. Aquesta última tasca esdevé un element clau per avançar cap a una sostenibilitat ambiental, econòmica i social i fomentar la corresponsabilitat ambiental entre els més joves del municipi.

Padró Municipal

La població del municipi d'Eivissa en l'any 2024 és de 51.218 persones.
Els ciutadans que vulguin registrar-se al padró municipal han d'anar al Servei d'Atenció a la Ciutadania (SAC).
Els tràmits que s’hi poden fer són: donar-se d'alta o de baixa en el padró municipal, canvi de domicili, i certificats d'empadronament i de viatge. També es pot tramitar la renovació d'inscripció patronal per a estrangers, amb o sense autorització de residència permanent.
L'enllaç de la Seu Electrònica, a l'apartat Tràmits Padró, permet obtenir més informació sobre aquests tràmits, els formularis i documentació a presentar. També concreta si la tramitació ha de ser presencial o pot ser electrònica.

Adreça i horaris d'atenció:
Servei d’Atenció a la Ciutadania
C. de Canàries, 35 baixos
07800 – Eivissa
Telèfon: 971397619
HORARI D'HIVERN:
De l'1 de setembre al 30 de juny:
Padró: de 8:30 a 13:00 hores.
HORARI D'ESTIU:
De l'1 de juliol al 31 d'agost:
Padró: de 8:30 a 12:30 hores
Mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Innovació Tecnològica i Simplificació Administrativa


L'Ajuntament d'Eivissa porta anys desenvolupant projectes per modernitzar els seus serveis a través de l'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), amb l'objectiu de convertir-se en una administració electrònica.

Per a això compta amb el departament d'Innovació Tecnològica i Simplificació Administrativa, que col·labora estretament amb l'àrea d'Informàtica i Noves Tecnologies.
El camí cap a la modernització va començar el 26 de juny de 2014 quan es va engegar la seu electrònica, eivissa.sedelectronica.com, un servei destinat a facilitar als ciutadans la realització de tràmits davant l'administració.
En l'actualitat, ja són gairebé 1.400.000 les persones que utilitzen aquest sistema que els evita haver de desplaçar-se a les dependències municipals i que els permet dur a terme tràmits sense limitacions de dies o horaris.

L'Oficina Virtual és la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Eivissa. En accedir-hi, els ciutadans poden recuperar documents, obtenir informació sobre els tràmits administratius, descarregar formularis o consultar l'estat dels seus expedients iniciats telemàticament, entre altres serveis.

Entre els avanços de l'àrea de Modernització es troba el Portal de Transparència, l’objectiu del qual és facilitar a la ciutadania l'accés a la informació sobre el funcionament institucional, la utilització dels recursos públics i la gestió municipal.

Per la seva banda, l'àrea d'Informàtica i Tecnologia s'encarrega d'agilitar els processos interns entre els departaments, per donar una resposta més ràpida i eficaç a la ciutadania.
Els més de 670.000 documents signats de manera electrònica fins al moment són una bona mostra d'aquesta transformació.

Per la seva banda, l'àrea d'Informàtica i Tecnologia s'encarrega d'agilitar els processos interns entre els departaments, per donar una resposta més ràpida i eficaç a la ciutadania.
Els 80.000 documents signats de manera electrònica fins al moment són una bona mostra d'aquesta transformació.

Regidoria de Seguretat Ciutadana

La regidoria de Seguretat Ciutadana està integrada pel cos de la Policia Local d'Eivissa, i per l'Associació de Voluntaris de Protecció Civil.
La Policia Local compta actualment amb 112 efectius, encarregats de la vigilància del compliment de les ordenances municipals, el trànsit i la seguretat ciutadana.
L'Associació de Protecció Civil està formada per 40 persones que contribueixen de forma voluntària a la protecció de les persones i béns davant diferents tipus d'emergències.