Juliol 14, 2024
perfil del contractant
Eivissa neta!
Tràmits online

Notícies

Agenda cultural, esportiva i d'activitats

Ajuntament

Padró Municipal

La població del municipi d'Eivissa en l'actualitat és de 51.128 persones.
Els ciutadans que vulguin registrar-se al padró municipal han d'anar al Servei d'Atenció a la Ciutadania (SAC) on se'ls atendrà exclusivament amb cita prèvia.
Els tràmits que s’hi poden fer són: donar-se d'alta o de baixa en el padró municipal, canvi de domicili, i certificats d'empadronament i de viatge. També es pot tramitar la renovació d'inscripció patronal per a estrangers, amb o sense autorització de residència permanent.
L'enllaç de la Seu Electrònica, a l'apartat Tràmits Padró, permet obtenir més informació sobre aquests tràmits, els formularis i documentació a presentar. També concreta si la tramitació ha de ser presencial o pot ser electrònica, en aquells casos que no requereixin cita prèvia.

Adreça i horaris d'atenció:
Servei d’Atenció a la Ciutadania
C. de Canàries, 35 baixos
07800 – Eivissa
Telèfon: 971397600 (ext. 21005)
Mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Horaris d'atenció: de dilluns a divendres de 08.30 h a 14.00 h.
Per obtenir cita prèvia ha d'anar a:
https://eivissa.sedelectronica.es/citaprevia.1
i triar Registre d'Entrada.

Modernització

L'Ajuntament d'Eivissa porta anys desenvolupant projectes per modernitzar els seus serveis a través de l'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), amb l'objectiu de convertir-se en una administració electrònica.

Per a això compta amb el departament de Modernització i Millora Contínua, que col·labora estretament amb l'àrea d'Informàtica i Noves Tecnologies.
El camí cap a la modernització va començar el 26 de juny de 2014 quan es va engegar la seu electrònica, eivissa.sedelectronica.com, un servei destinat a facilitar als ciutadans la realització de tràmits davant l'administració.
En l'actualitat, ja són gairebé 2.000 les persones que utilitzen aquest sistema que els evita haver de desplaçar-se a les dependències municipals i que els permet dur a terme tràmits sense limitacions de dies o horaris.

L'Oficina Virtual és la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Eivissa. En accedir-hi, els ciutadans poden recuperar documents, obtenir informació sobre els tràmits administratius, descarregar formularis o consultar l'estat dels seus expedients iniciats telemàticament, entre altres serveis.

Entre els avanços de l'àrea de Modernització es troba el Portal de Transparència, l’objectiu del qual és facilitar a la ciutadania l'accés a la informació sobre el funcionament institucional, la utilització dels recursos públics i la gestió municipal.

L'Ajuntament d'Eivissa està adherit a l'Organització Transparència Internacional i ha decidit complir amb els 80 indicadors que estableix l'organització per mesurar la transparència en la informació que les administracions faciliten als ciutadans.
La informació es pot consultar a través dels següents apartats:
A) Informació sobre la Corporació municipal (indicadors de l'1 al 18).
B) Relacions amb els ciutadans i la societat (indicadors del 19 al 34).
C) Transparència economicofinancera (indicadors del 35 al 45).
D) Transparència en les contractacions i costos dels serveis (indicadors del 46 al 49).
I) Transparència en matèria d'urbanisme, obres públiques i medi ambient (indicadors del 50 al 64).
F) Indicadors Llei de transparència (indicadors del 65 al 80).
G) Indicadors propis de l'Ajuntament d'Eivissa

Per la seva banda, l'àrea d'Informàtica i Tecnologia s'encarrega d'agilitar els processos interns entre els departaments, per donar una resposta més ràpida i eficaç a la ciutadania.
Els 80.000 documents signats de manera electrònica fins al moment són una bona mostra d'aquesta transformació.

Regidoria de Seguretat Ciutadana

La regidoria de Seguretat Ciutadana està integrada pel cos de la Policia Local d'Eivissa, i per l'Associació de Voluntaris de Protecció Civil.
La Policia Local compta actualment amb 112 efectius, encarregats de la vigilància del compliment de les ordenances municipals, el trànsit i la seguretat ciutadana.
L'Associació de Protecció Civil està formada per 40 persones que contribueixen de forma voluntària a la protecció de les persones i béns davant diferents tipus d'emergències.

Regidories
Nombre d`articles:
12
Recursos Humans
Nombre d`articles:
3
Història
Nombre d`articles:
1
Comunicació Municipal
Nombre d`articles:
1
Empreses concessionàries
Nombre d`articles:
4
Organismes Municipals
Nombre d`articles:
4
Grups polítics
Nombre d`articles:
8
Actes institucionals
Nombre d`articles:
209
Fills Il·lustres
Nombre d`articles:
22
Edictes
Nombre d`articles:
1
Pressupostos
Nombre d`articles:
15
Alcaldia
Nombre d`articles:
2
Fill adoptius
Nombre d`articles:
11
Comptes
Nombre d`articles:
13
Període mitjà de pagament
Nombre d`articles:
1
Personal eventual
Nombre d`articles:
1
Ple
Nombre d`articles:
1
Convenis
Nombre d`articles:
1
Modificació dels pressupostos
Nombre d`articles:
1
Contractes Menors
Nombre d`articles:
1
Informes sobre morositat
Nombre d`articles:
1
Regidors
Nombre d`articles:
0
Resolucions judicials
Nombre d`articles:
1
Modernització
Nombre d`articles:
5
Liquidacions
Nombre d`articles:
8
Estructura municipal
Nombre d`articles:
2
Junta de Govern Local
Nombre d`articles:
2